וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפועל באר שבע הגיע פנדל, פסילת הבעיטה בקרית שמונה מוצדקת

הועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה את מסקנות המחזור התשיעי ונזפה בצוות ה-VAR בצפון. הטענות של הפועל חדרה הוצדקו

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה היום (חמישי) את מסקנותיה בעקבות משחקי המחזור התשיעי שנערכו בסוף השבוע האחרון ובתחילת השבוע.

הוועדה קבעה שנכון עשו השופט גל לייבוביץ' וצוות ה-VAR שביטלו את השריקה לפנדל לזכות עירוני קרית שמונה במשחק שלה נגד מכבי חיפה, אבל נזפו בגלל הזמן הארוך שארך האירוע - כשמונה דקות. "הגם שמדובר באירוע מורכב ושההחלטה הסופית מוצדקת, זמן הבדיקה הכולל היה ארוך יתר על המידה והשופטים יונחו בהתאם", נכתב במסקנות.

הוועדה גם קבעה שלירן ליאני טעה כשלא שרק פנדל לזכות מכבי פתח תקוה במשחק שלה נגד בני יהודה, אחרי עבירה ברורה של דן מורי על ליאל עבדה בדקה ה-43. בדו"ח המסקנות נכתב ש"היה על שופט המסך להמליץ לשופט לבחון עבירה ברחבה ופסיקה לבעיטת עונשין לזכות פתח תקוה". הכרטיס האדום לשי מזור, לעומת זאת, היה מוצדק לפי הוועדה.

הבעיטה של אנטואן קונטה באור דדיה/ההתאחדות לכדורגל

הוועדה המקצועית גם תמכה בגרסת הפועל חדרה בנוגע לכרטיס האדום שנשלף לדיא לבאבידי במשחק שלה נגד הפועל כפר סבא. בעוד השופט יגאל ברמן הוציא למגן חדרה רק כרטיס צהוב אחרי נגיעת יד ברחבה, מניידת ה-VAR אותתו לו והוא שינה לאדום. "בדקה ה-55 היה על שופט המסך להימנע מלהמליץ לשופט לבחון מצב של מניעת הזדמנות ודאית להבקעת שער וכרטיס אדום בעת פסיקה לבעיטת עונשין לזכות כפר סבא", נכתב.

הוועדה גם הצדיקה את כל ההחלטות במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע, כולל השריקה לפנדל שלטענת אנשי הקבוצה מהבירה לא היה צריך להישרק: "בדקה ה-62 אבחן נכונה השופט פגיעה ברגלו של שחקן באר שבע ברחבה ופסק לבעיטת עונשין. לא מדובר באירוע בו נדרשת התערבות של שופט מסך. מצורף להודעה סרטון בו ניתן לראות בוודאות כי שחקן בית"ר מפספס את הכדור ובועט בעוצמה בכף רגלו של שחקן באר שבע הנמצאת באוויר וגורם לכף הרגל של היריב להסתובב".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully