וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: זלאטן שחוביץ' הורחק משלושה משחקים בפועל

10.12.2020 / 12:40

המגן הסרבי שתקף את שלומי בן אברהם במשחק מול קרית שמונה זכה לעונש קל יחסית על רקע המחאה של קבוצתו כנגד השופט. המנכ"ל ניב גולדשטיין שעל פי הדו"ח כינה את השופטים "אפסים" נקנס ב-2,000 שקל. אייל סגל: "העונש הוא סימן שאלה שלוקח אותי למחוזות משפטיים אזרחיים"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:0/ספורט 1

ההתאחדות לכדורגל פירסמה הבוקר (חמישי) את העונשים של מכבי נתניה בעקבות אירועי המשחק מול עירוני קרית שמונה, אחרי הדיון שנדחה מהשבוע שעבר ונערך אתמול בבית הדין. זלאטן שחוביץ' שהורחק במשחק לאחר שתקף את השופט שלומי בן אברהם ספג עונש הרחקה של שלושה משחקים בנוסף להרחקה האוטומטית ממשחק אחד, והמנכ"ל ניב גולדשטיין נקנס ב-2,000 שקל על המילים הקשות שהטיח בצוות השיפוט.

כזכור, בדו"ח השיפוט של בן אברהם נכתב כי שחוביץ' סירב לעזוב את תחומי המגרש לאחר ההרחקה, הצמיד את הכדור לזרוע של בן אברהם ואמר: "You full of shit", "I will not go out", בעוד שגולדשטיין קרא לעבר השופטים "תתביישו", "זו פעם שלישית שלך", "בושה" ו"אפסים".

אלא שבנתניה טענו שדו"ח השיפוט לא מדויק ואף שלחו את גולדשטיין לבדיקת פוליגרף כדי לאשש את טענותיהם. בסופו של דבר קבעו הדיינים את העונשים וציינו לגבי שחוביץ' שהעונש הוא "על הצד המקל מאוד, ומתוך התחשבות בנסיבות, אחרת היה עונשו כבד הרבה יותר", והסבירו את עונשו הקל של גולדשטיין בכך ש"מדובר במעידה חד פעמית".

שלומי בן אברהם מרחיק את זלאטן שחוביץ'. ברני ארדוב
טענות קשות, עונשים קלים. בן אברהם מרחיק את שחוביץ'/ברני ארדוב

אייל סגל מסר בתגובה להחלטה: "אני שואל עצמי, פעם אחרי פעם, אחרי פעם, איך יכול היה אדם בשר ודם לזהות קול מבעד למסיכה במרחק של עשרות מטרים ובעיקר לשמוע, דברים שלא נאמרו. שואל עצמי, פעם אחרי פעם, אחרי פעם, איך יכלו הדיינים לנדאו וליובין לקבל את גרסת השופט ולא את בחינת הפוליגרף ועדים שעמדו בצמוד לבת הקול(שלא נאמרה). תשובות אין, אך סימן שאלה גדול זועק מול עיני, סימן שאלה שלוקח אותי למחוזות משפטיים אזרחיים, שיבחנו את הלגיטיות של התהליך מצד אחד ואת הנזק שנגרם גם לנאשם באמירות שלא נאמרו וגם לעדים. את המשך צעדנו נשקול מול אלו שאמונים מבחינתנו ללשון החוק האזרחית והמנהלתית, כי הסכמה לדרך שחווינו בימים האחרונים, היא קבלת הליך בעייתי שלא נותן לעולם סיכוי לצד אחד מול האחר".

גולדשטיין הוסיף: "לצערי הרב, היום קיבלתי הוכחה נוספת לניצחון השקר על האמת. כבר בתחילת הדיון נאמרו לי דברים בלתי נתפסים, שלא לפרוטוקול, ומפאת כבודי למוסדות האיגוד לא אפרטם. עוד בטרם הדיון הגשתי בקשה להיות מיוצג על ידי עורך דין חיצוני (מבלי שאני אייצג את עצמי) אולם מסיבה שאינה ברורה, נשללה ממני הזכות להיות מיוצג בהליך משמעתי. גם כאשר הצטיידתי בשני עדים וגם בבדיקת פוליגרף אובייקטיבית עם ממצאים חד משמעיים, לא היה לי שום סיכוי. לצערי, כפי שחששתי שיקרה, לא זכיתי לנס והורשעתי על לא עוול בכפי. אולי יש אנשים שזה לא מעניין אותם, אבל מבחינתי זו פגיעה קשה בשמי הטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully