וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסא נדנדה: דוניס מגיע למשחק ממנו כנראה אין דרך חזרה

10.12.2020 / 11:35

אחרי שבועות ארוכים בהם הקבוצה שלו הולכת קדימה ואחורה, גאורגיוס דוניס חייב לגרום למכבי תל אביב להתעלות נגד סיבאספור (22:00, ספורט1). למרות הניסיון הרב שלו וקבלת הביקורות והדיווחים באופן שקול, היווני יודע שהפסד בבלומפילד יגרום לכסא שלו להתנדנד בחוזקה

תקציר ה-2:3 של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב/ספורט1

שני אלמנטים חזרו על עצמם במכבי תל אביב ב-24 השעות האחרונות ולבטח יככבו גם בשעות שנותרו למשחק החשוב כל כך מול סיבאספור, הלילה (חמישי, 22:00, ספורט) בבלומפילד במחזור האחרון של בית ט' בליגה האירופית. הראשון הוא היכולת להתעלם מההמולה התקשורתית סביב גאורגיוס דוניס בימים האחרונים. האלמנט השני הוא המפגש עצמו עם הקבוצה הטורקית, עם כל הנדבכים המלווים את המשחק הזה.

כך למשל חוזרים במכבי תל אביב על העניין הפסיכולוגי שמנסה סיבאספור להטמיע מהרגע שהגיעה לכאן. "אסור לנו להירדם מול הניסיון שלהם להעלים את חשיבות המשחק עבורם", אומרים במכבי תל אביב, "זה שהם באו עם 14 שחקנים בגלל קורונה או שהמאמן גם לא הגיע למשחק, לא אומר שהם לא בטירוף לנצח. הם מנסים להרדים אותנו".

גם העובדה שמכבי תל אביב יכולה לעלות הערב לשלב 32 האחרונות אם תסיים בתיקו, היא עניין שצריך לטפל בו פסיכולוגית. דוניס אמר באחד האימונים השבוע לשחקנים: "אנחנו לא באים לשחק על תיקו. אנחנו באים רק לנצח את המשחק הזה". בהקשר הזה ראוי כמובן לציין שהיווני לא ישלח את שחקניו בדקות האחרונות להתקפה ללא אחריות הגנתית, כי גם נקודה תספיק הערב ולכן סביר להניח שאם מכבי תל אביב תהיה בשוויון החל מרבע השעה האחרונה, היא תעדיף לשים יותר דגש על שמירת השער שלה.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב לא מתקדמת משבוע לשבוע. דוניס/דני מרון

אבל האלמנט הראשון בו עסקו במכבי תל אביב לא פחות מאתגר מהחלק השני. ביקורות כבר היו כלפי דוניס מאז שהגיע לכאן, אבל לא כמו מאז שהקבוצה הפסידה השבוע למ.ס. אשדוד. דוניס התגבר יפה על השאלות במסיבת העיתונאים אתמול, כולל על הפרסום הלא סימפטי מקפריסין אודות פנייה של הקבוצה לטימור קצבאיה, אבל ברור שהערב זה מבחנו הגדול ביותר.

"יש לו הרבה ניסיון להתמודד במצבים האלה ואל תשכחו שהוא אימן ביוון ובקפריסין שנים ובטוח כבר מכיר את התקשורת והשפעותיה", אומרים במכבי תל אביב. אבל גם אם דוניס התייחס בביטול לכל מה שנאמר ונכתב עליו וניסה להתרכז רק במשחק, יש לו שפע של בעיות להתמודד איתן. למרות הניצחון של הצהובים בסיבאס במשחק הראשון, המקומיים היו יותר טובים והאלופה הישראלית לא משפרת את המשחק שלה משבוע לשבוע. ספק אם בימים שעברו מאז ההפסד לאשדוד, דוניס לימד והטמיע כדורגל יותר נכון ואיכותי.

בסוף ההבדל הערב יהיה דרך נחישות, אגרסיביות ובעיקר תנועה וניצול מצבים. אם מכבי תל אביב תפסיד, הכיסא שלו ודאי יתנדנד בעוצמה. "התוצאות הן החבר הכי טוב של המאמן", אמר אתמול וחייך. גם הוא יודע שבקבוצת כדורגל הראש של המאמן יהיה תמיד ראשון על השולחן גם אם השחקנים הם אלה שמשחקים על כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully