וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד סיפר בגילוי לב: "קשה לי בסקוטלנד, אני לבד לגמרי"

שחקן סלטיק שצפוי לחזור לישראל בינואר: "החיים פה שונים מאוד מאשר בישראל. עוד לפני הקורונה בקושי יצאתי מהבית"

תקציר ה-2:3 של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב/ספורט1

חאתם עבד אלחמיד שיעזוב את סלטיק בינואר ויחזור לישראל, סיפר לתקשורת הסקוטית על הקשיים האישיים שהובילו אותו לקבל את ההחלטה. השחקן הוורסטילי שיכול למלא כמעט כל עמדה על המגרש, מועמד למכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ונראה שינחת אצל אחת מהן בהשאלה עם אופציית רכישה.

"מאוד קשה לי", אמר אלחמיד בגילוי לב, "אשתי ובני לא הצליחו להתאקלם בסקוטלנד מכל מיני סיבות. לאשתי יש קריירה מאוד מוצלחת בישראל וחשבנו שהיא תוכל לעבוד גם פה, אבל היא לא קיבלה רשיון עבודה. בני בן החמש התקשה עם השפה החדשה ועם מציאת חברים ובסופו של דבר, החלטנו שעדיף להם לשוב לישראל ולבקר אותי מפעם לפעם. לצערנו, הקורונה גרמה לזה להיות בלתי אפשרי".

השחקן בן ה-29 הוסיף: "החיים בסקוטלנד שונים. אני רגיל ליותר חיי חברה והימים כאן עוברים יותר לאט מאשר בבית. אני לבד פה, אני מסיים את האימונים ונוסע ישר הביתה. אני בקושי יוצא מהבית - וזה היה כך גם לפני הקורונה".

שחקן סלטיק חאתם עבד אלחמיד. GettyImages
געגועים עזים למשפחה. אלחמיד/GettyImages

אלחמיד נרכש מהפועל באר שבע תמורת כ-1.8 מיליון יורו בקיץ שעבר. בעונה הראשונה שלו בגלזגו, הוא סבל מפציעות, אבל הצליח לרשום 15 הופעות בכל המסגרות ולזכות עם סלטיק באליפות. העונה כבר הופיע 14 פעמים במדי ההופס, אבל למרות שהוא נחשב לשחקן חשוב ומוערך, בסלטיק הבינו שפניו חזרה לישראל.

בקיץ האחרון היו גישושים מהארץ מצד מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל סלטיק לא רצתה לשחרר את אלחמיד. כעת השתנו הנסיבות מאחר שהשחקן חש שהוא חייב לחזור לארץ כדי להיות עם אשתו ובנו ולכן גם בסקוטלנד כבר משלימים עם עזיבתו הצפויה. כזכור הסקוטים רכשו אותו מהפועל באר שבע אותה אימן ברק בכר שמאוד מחזיק ממנו. לא מן הנמנע כי השניים יתאחדו בעוד חודש במדים הירוקים של מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully