וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה וילדוסה בספק גדול, באסקוניה מחכה למכבי תל אביב: "קבוצה מצוינת"

הגארד המצטיין פצוע בגב, איבנוביץ': "שחקנים אחרים ימלאו על החסר". פולונארה: "מצפה לנו משחק קשה מאוד" (22:00, ספורט5)

תקציר: סן פאבלו בורגוס - ריאל מדריד 74:60/ספורט 1

מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 22:00, ספורט5) אצל אחת הקבוצות החמות ביורוליג, באסקוניה, שניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים. הצהובים יקוו לשחזר את המפגש האחרון בין הקבוצות, אז השיגו בספרד 83:113 מוחץ בזכות ערב בלתי נשכח של 17 שלשות (58 אחוז), אולם הסיפור הפעם עתיד להיות מעט שונה. בשבועות האחרונים הכניעו הבאסקים את אנאדולו אפס, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס ופנרבחצ'ה ושמו מאחוריהם את הפתיחה הרעה לעונה וחזרו בגדול למאבק על הטופ 8.

"מכבי קבוצה אגרסיבית מאוד, מצוינת במשחק המעבר ובקרב על הריבאונד", ניתח המאמן הוותיק דושקו איבנוביץ'. "יש לה שחקן מכריע כמו סקוטי ווילבקין. המשימה שלנו בהגנה תהיה משולשת - רצון, משמעת ומחויבות. אם נעמוד בכל האספקטים הללו, נוכל להילחם על דברים משמעותיים. יש לי הרבה כבוד למכבי וצריך לזכור את המשחק הקודם שלהם כאן".

החדשות הרעות מבחינת איבנוביץ' מגיעות מכיוון אחד מכוכביו הגדולים ביותר, לוקה וילדוסה, הסובל מכאבי גב. "מצבו מעט טוב יותר, אבל אני בספק אם יוכל לשחק", אמר המאמן. "שחקנים אחרים ימלאו על החסר וננסה להילחם בשביל כולם".

אקילה פולונארה הוסיף: "אנחנו יודעים שמכבי קבוצה מצוינת עם שחקנים מוכשרים מאוד ומאמן נהדר. הם באים לכאן כדי לנצח ומצפה לנו משחק קשה מאוד. אם נשחק יחד, עם אגרסיביות בהגנה והרבה ביטחון בתכנית המשחק שלנו, נוכל לנצח".

לוקה וילדוסה שחקן באסקוניה. DeFodi Images, GettyImages
מהשחקנים הבולטים בבאסקוניה. וילדוסה/GettyImages, DeFodi Images

הקבוצה של דושקו איבנוביץ' מאוד מאוזנת ומציגה לא פחות מארבעה שחקנים שקולעים 11 ונקודות ומעלה בממוצע. הקלע המוביל הוא אלק פיטרס עם 12.9 נקודות למשחק, אחריו נמצא רוקאס גיידריטיס הליטאי עם 12.5 נקודות, לוקה וילדוסה תורם 12.1 נקודות לערב ופיירייה הנרי, אקס הפועל אילת רושם 11.3 נקודות ו-6.9 אסיסטים למשחק. שחקנים מובילים נוספים ברוטציה הבאסקית הם אקילה פולונארה האיטלקי, זוראן דראגיץ' הסלובני והסנטר טונייה ג'קירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully