וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאלדו רואדה צפוי לעזוב את נבחרת צ'ילה ולאמן את קולומביה

ההתאחדות הקולומביאנית קיבלה רשות לנהל מו"מ עם המאמן הוותיק. בצ'ילה יצטרכו למצוא מאמן חדש לקראת המשחקים במרץ

צפו ב-0:2 של צ'ילה על פרו/ספורט1

מאמן נבחרת צ'ילה, ריינאלדו רואדה, צפוי לסיים את תפקידו וככל הנראה ימונה למאמן נבחרת קולומביה. מזה כמה ימים תקשורת הספורט בדרום אמריקה עוסקת בספקולציות על כך שרואדה ישוב למולדתו אחרי תוצאות לא משכנעות עם לה רוחה, אבל אמש כבר צצו דיווחים על כך שההתאחדות של קולומביה פתחה במו"מ עם המאמן - באישורה של ההתאחדות הצ'יליאנית.

אם רואדה אכן יתמנה, הוא יחליף בתפקיד את קרלוס קיירוש שפוטר אחרי התבוסות של קולומביה 3:0 לאורוגוואי ו-6:1 לאקוודור במוקדמות המונדיאל. עם סגל נוצץ ומלא כוכבים, הקפטרוס לא יסתפקו בפחות מהעפלה לקטאר 2022 ורואדה ישוב לנבחרת אותה כבר אמן בשנים 2004-2006.

ריינאלדו רואדה, מאמן נבחרת צ'ילה. GettyImages
חוזר הביתה. רואדה/GettyImages

רואדה מונה לאימון נבחרת צ'ילה בינואר 2018 ועמד על הקווים ב-27 משחקים. בעוד התוצאות הלא משכנעות במשחקי ידידות התקבלו בסבלנות והופעה סבירה בקופה אמריקה 2019 חיזקה את כסאו, ההופעות במוקדמות המונדיאל גרמו למעמדו לרדת והפנייה של ההתאחדות של קולומביה באה לצ'ילה בהזמנה.

צ'ילה פתחה את קמפיין מוקדמות המונדיאל עם ניצחון, תיקו ושני הפסדים, האחרון ביניהם 2:1 לוונצואלה שנחשבת לאחת הנבחרות החלשות ביבשת ומעולם לא עלתה לגביע העולמי. ההתאחדות המקומית תצטרך למצוא מחליף כשהמשחקים הבאים של לה רוחה בקמפיין יתקיימו במרץ 2021: נגד פרגוואי בבית ומול אקוודור בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully