וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "הקצב כאן שונה, מהיר יותר, זה קרה לי גם במכבי תל אביב"

פורוורד וושינגטון דיבר אחרי האימון עם התקשורת: "לשחק עם ווסטברוק היה מגניב, אבל בסופו של דבר כולנו בני אדם"

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה ממשיך להתאמן עם חבריו החדשים בוושינגטון וויזארס והיום (רביעי) דיבר עם התקשורת על ההתאקלמות שלו.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
מתחיל להתרגל לחיים בוושינגטון. אבדיה/אתר רשמי, האתר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

אבדיה נשאל האם הוא לא נכנס להלם מזה שהוא משחק לצידו של ראסל ווסטברוק ואמר: "אני אהיה כן. בהתחלה זה היה מגניב, אבל בסופו של דבר כולנו משחקים כדורסל ואנחנו בני אדם". אבדיה התייחס לכך שרוי האצ'ימורה השווה את הזריקה שלו לג'אמפ שוט של דייויס ברטאנס: "רוי, תודה רבה בנאדם. אני מעריך את זה מאוד". אבדיה המשיך ואמר: "יש לי את הכישורים, נבחרתי גבוה לכאן מאיזושהי סיבה. אני אדם תחרותי מאוד ואני אוהב לנצח, אז אתן 100% ואני לא מאמין שתהיה לי איזושהי בעיה. עבדתי הרבה על הזריקה שלי ואני חושב שזה משתפר אצלי. התחלתי להגביר קצב".

אבדיה המשיך והתייחס להיותו רוקי: "לא היו לי משימות ותפקידים של רוקי לפני שהגעתי ל-NBA, אבל שחקנים כן היו מסתלבטים עליי, היו קושרים לי את הנעליים אחת לשנייה, מבלגנים לי את הארון. אז אני רגיל לדברים האלה". כשנשאל על הרוטינה לפיה רוקי צריך להביא את האוכל לשחקנים בוושינגטון אמר: "זה מתוך אהבה. אתה חייב לעשות את זה באהבה".

כשנשאל לגבי האימונים ב-NBA לעומת האימונים במכבי תל אביב אמר אבדיה: "זה שונה, אני לא אשקר, זה שונה. בהתחלה, גם כשהייתי במכבי, המשחק שלי הואץ מהר יותר. שיחקתי מהר יותר. לא הייתי רגוע כמו שנהגתי להיות. זה הכול בגלל שהדברים חדשים בשבילי. הכול מרגיש כל כך מהיר בשבילי. אני מאמין שכשהעונה תתחיל, ארגיש שהמשחק איטי יותר. זה קורה לך בהתחלה כי זה חדש בשבילך. אתה מנסה לעשות הכול מהר כי אתה מתרגש, אבל הכול נהיה איטי יותר בשבילי לאט לאט במכבי. אני לא מאיץ בעצמי, אלא לוקח את הזמן ומשחק בצורה שקולה יותר. זה קרה לי בעונה השלישית שלי באירופה. הרגשתי שהכול איטי יותר בשבילי. אני חושב יותר, קורא את המשחק טוב יותר. זה יקרה גם פה, אני רק צריך להתרגל להכול. אני צריך לפרוץ ואני מאמין שאשחק טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully