וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנוכחות שר הספורט: הושק פרויקט של מכון וינגייט בהיקף של 218 מ' שקל

תנופה משמעותית לספורט הישראלי: מתקני ספורט חדשים יוקמו כשגם איצטדיון האתלטיקה במכון יזכה לשדרוג בסך 12 מיליון שקל

פרויקט שדרוג המתקנים והתשתיות במכון וינגייט הושק היום (רביעי) כחלק מפרויקט האצת הצמיחה במשק. עוד יוקם במסגרת הפרויקט בניין עתידני ורב תכליתי אשר ישמש משכן לאומי עבור נבחרות ישראל השונות. במסגרת הפרויקט אישר השר טרופר תקציב של 56 מיליון שקל הנועד למטרת שדרוג מתקנים קיימים והקמת מתקני בית לאומי לאיגודי האתלטיקה, הטניס, השחייה, ההתעמלות, הג'ודו, כדורעף החופים והטיפוס.

במהלך האירוע, הציג מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי את ההדמיות והמיזמים השונים שיבוצעו במסגרת הפרויקט שיהווה שדרוג משמעותי למכון וינגייט ומיצובו כמשכן ספורט בסטנדרטים בינלאומיים להם חיכה עולם הספורט בישראל.

אצטדיון האתלטיקה במכון יזכה לשדרוג משמעותי ביותר בסך 12 מיליון שקל והוא יהווה בית לאומי לנבחרות האתלטיקה. השדרוג אף יכלול שיפוץ מסלול הריצה, בורות ומשטחי קפיצה, משטחי הטלה, שדרוג התאורה, והטריבונות.

כמוכן, יוקם מתקן טניס לאומי עבור נבחרות הטניס שיכלול שמונה מגרשים, בינהם שניים מחימר. שני מגרשים יזכו לקירוי בעלות של 8 מיליון שקל. הבריכה האולימפית הוותיקה אשר הוקמה בשנת 1971 תעבור שיפוץ נרחב ותותאם לאימוני נבחרות הכדורמים, שחייה צורנית ושחייה בעלות של 8 מיליון ₪.

שר התרבות והספורט חילי טרופר בטקס חניכת פרויקט הפיתוח והבינוי של מכון וינגייט. דוברות מכון וינגייט, אתר רשמי
צילום: דוברות מכון וינגייט/אתר רשמי, דוברות מכון וינגייט

איגוד ההתעמלות יזכה להרחבת שטחי האימון באולמות ברלין ואולם באג הישן בעלות של 3.3 מיליון שקל. באולם נבחרת הג'ודו גברים יוחלפו מערכות המיזוג בעלות של 250 אלף שקל. יוקם מתקן אימונים לאומי לנבחרת הכדורעף חופים בעלות של 2.2 מיליון ₪. המתקן יכלול 5 זירות משחק.
מתחם לאומי נוסף שיוקם הוא קיר אימון לענף טיפוס הבולדרינג המתפתח בישראל שיבנה לנבחרת ישראל בעלות של 800 אלף שקל. במסגרת הפרויקט יבוצע שדרוג מקיף לנושאי בטיחות ונגישות בקמפוס הישן של המכון בהיקף של 12 מיליון ש"ח. לוח הזמנים הצפוי לסיום כל עבודות הוא דצמבר 2021.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "בתקופה מאתגרת זו אנחנו מביאים בשורה גדולה לכל מי שהספורט הוא דרך חיים עבורו. ההשקעה והפיכתו של המכון למתקדם וחדשני תעניק מענה רחב והוא יהווה בית ברמה הגבוהה ביותר שזקוק לו הספורטאי, כפי שקיים בעולם. חשיבות הפרויקט היא עצומה ואני רוצה להודות לכל האנשים שלקחו חלק, למנכ"ל משרדי רז פרויליך ולאנשי מכון וינגייט."

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי: "אני מברך את שר התרבות והספורט חילי טרופר על החלטתו להקצות תקציבים אדירים בהיקפם להשקעה ופיתוח של מכון וינגייט המכון הלאומי למצוינות בספורט דווקא בעת הזו. זהו צעד ענק לספורט ההישגי בישראל וציון דרך היסטורי בהתפתחותו של המכון שעבר לבעלות המדינה לפני שנתיים וחצי. ספורטאי ההישג של ישראל ראויים למתקני אימון איכותיים כמו עמיתיהם מרחבי העולם עימם הם מתחרים. הפרויקטים הללו יביאו להרחבת המכון והגדלת היקפי הפעילות של ספורטאים מהארץ והעולם שיבואו למכון וינגייט למחנות אימון וייהנו מהתנאים המצוינים שיש לנו ולישראל להציע. ההודעה משמחת שבעתיים על רקע הישגיהם הנפלאים של ספורטאים המתאמנים בדרך קבע במכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully