וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "שלב הבתים הזה הוכיח לנו ששום דבר הוא לא בלתי אפשרי"

שחקן שחטאר דונייצק דרוך לקראת הקרב הגורלי עם אינטר (22:00, ספורט5): "ננסה לעצור את לוקאקו, הוא מפלצת. אשמח לשחק באיטליה בעתיד"

תקציר: אנטוורפן - לודוגורץ 1:3, ליאור רפאלוב בישל את השער השני/ספורט 1

שחטאר דונייצק תעלה הערב (רביעי, 22:00, ספורט5) למשחק החשוב מול אינטר כשגורלה ברגליה: ניצחון חוץ יקפיץ אותה לשמינית גמר ליגת האלופות, גם תיקו יספיק אם ריאל מדריד לא תנצח את בורוסיה מנשנגלדבאך במשחק המקביל. הפסד ידיח את מנור סולומון וחבריו.

"שלב הבתים הזה הוכיח לנו ששום דבר הוא לא בלתי אפשרי", אמר היום כוכב נבחרת ישראל. "עכשיו אנחנו רוצים לכל הפחות להוציא תיקו במחזור הסיום".

שתי הקבוצות סיימו ב-0:0 את המפגש הראשון, שמבחינת סולומון היה שונה לגמרי מהמפגשים בחצי גמר הליגה האירופית, אז ניצחו הנראזורי 0:5 בסיכום המשחקים: "היה קצת פחות קשה מהליגה האירופית, אבל עדיין מעייף. בדרך כלל אנחנו טובים עם הכדור, אבל הם לחצו עלינו. יש להם קבוצת הגנה נהדרת".

סולומון סימן כמפתח לניצחון לנסות ולעצור את רומלו לוקאקו, שכבש 12 שערים ב-13 משחקים העונה עבור אינטר: "נעשה הכל כדי לנסות ולעצור אותו. הוא מפלצת, חיה, אם נחה עליו הרוח אי אפשר לעצור אותו. הוא גם לא מספיק מוערך, צריכים לדבר עליו כאחד השחקנים הטובים ביותר בעולם בתפקיד שלו. כשאינטר החתימה אותו, תהיתי מדוע שמנצ'סטר יונייטד תוותר על שחקן כזה".

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול סטפן דה פריי שחקן אינטר. Efrem Lukatsky, AP
מכיר היטב את אינטר. סולומון/AP, Efrem Lukatsky

כשנשאל איזה מין שחקן הוא, אמר הקשר לתקשורת האיטלקית: "השערים נגד ריאל מדריד היו גאווה גדולה. התכונה הכי טובה שלי היא כדרורים. השוו אותי לאדן הזאר וזה היה פנטסטי. בעתיד אשמח להגיע לסרייה A, בקיץ כבר דיברתי עם רומא ואטאלנטה אבל לא הגענו לסיכום".

על המעבר מישראל לאוקראינה סיפר: "בהתחלה זה לא היה קל, הגעתי בחורף והיה קר מאוד, וגם השפה - לא הבנתי כלום. לא הצלחתי ללמוד רוסית, אז למדתי פורטוגזית, שמדוברת הרבה בחדר ההלבשה שלנו. ואז הכל השתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully