וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "זכיתי בשתיים מהאליפויות הקשות ביותר בהיסטוריה"

כוכב הלייקרס עדיין לא נרגע מהתואר בבועה ומתמוגג מהאליפות של 2016. הוא ודייויס צפויים לנוח במשחק ההכנה הראשון

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

האליפות האחרונה, שהושגה בצורה ייחודית למדי, העלתה מחדש את שאלת המורשת של לברון ג'יימס. הכוכב עצמו משתדל לעסוק רק בעקיפין, וכך עשה גם כשהתארח בפודקאסט של חבריו הקרובים ריצ'רד ג'פרסון וצ'אנינג פריי, עמם שיתף פעולה בקליבלנד.

"תמיד יהיה דיון והוא תמיד פתוח, אם משווים שחקנים ותקופות", אמר. "הדבר האחד שאני בטוח לגביו הוא שהייתי חלק מקבוצות שזכו בשתיים מהאליפויות הקשות ביותר בהיסטוריה. ב-2016 הקאבס חזרו מפיגור 3:1 מול קבוצה שסיימה עונה במאזן 9:73, אחת הקבוצות הטובות יותר שאי פעם הורכבו. ואז כל מה שקרה בבועה... אם לא הייתם בבועה, לא תבינו. אף פעם לא תבינו כמה קשה היה לזכות שם באליפות, להצליח למצוא מוטיבציה. זה הוציא אותנו מאיזור הנוחות שלנו. לא ראיתי את המשפחה שלי במשך חודשיים וחצי".

במהלך הריאיון דיבר קינג ג'יימס גם על ההתפרקות המפוארת של היריבה העירונית, שראתה יתרון 1:3 הופך להפסד 4:3 לדנבר בחצי גמר המערב. "לא האמנתי", אמר. "אני עדיין לא מאמין. כמובן שהקבוצה הטובה יותר בסופו של דבר ניצחה, אבל אחרי כל החרא שהם דיברו למשך כל העונה... פשוט לא האמנתי שהם לא ניצלו את ההזדמנות הזאת. בשביל זה הם נבנו. לא האמנתי שהם יפסידו, כמו כל אדם אחר בעולם הכדורסל".

ביום שישי תערוך האלופה את משחק האימון הראשון שלה לקראת העונה והוא יהיה מול אותה לוס אנג'לס קליפרס. מי שככל הנראה ינוחו יהיו ג'יימס ואנתוני דייויס. "עדיין לא החלטנו סופית, אבל לא סביר שהם ישחקו", הודה המאמן פרנק ווגל. ביום ראשון תפגוש הלייקרס את הקליפרס פעם נוספת ולאחר מכן תשחק פעמיים מול פיניקס, לפני שתפתח את העונה בבית מול דאלאס ב-22 בדצמבר.

"אני רוצה לוודא שאהיה מוכן", הוסיף דייויס, "אני לא רוצה לעשות משהו פזיז. ראינו בפוטבול מה קורה כשיש קדם-עונה קצר, הרבה פציעות. אני מרגיש טוב, אבל צריך להיות חכמים לגבי זה. העונה הזו הולכת להיות הרבה יותר קשה אבל יש פה חבורה מנוסה שיודעת מה חשוב, גם מחוץ לכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully