וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בולטימור עצרה את הדימום וניצחה את דאלאס

אחרי שלושה הפסדים רצופים הרייבנס ניצחו את הקאובויס 17:34, דאלאס מעשית מחוץ לתמונת הפלייאוף. דרמה בפילדלפיה: הרץ הוכרז כפותח, וונץ יסופסל

ג'יי קיי דובינס שחקן בולטימור רייבנס. Nick Wass, AP
ג'יי קיי דובינס והרייבנס מצאו את האנדזון בקלות הפעם/AP, Nick Wass

אחרי שלושה הפסדים רצופים, חזרה בולטימור (5:7) לנצח, כשגברה הלילה 17:34 על דאלאס (9:3). הקאובויס איבדו סיכוי מעשי לפלייאוף, סיכוי שמדהים שבכלל היה להם, בעוד הרייבנס הצליחו להתייצב אחרי חודש רע.

בולטימור מוכת הקורונה שבה לפעילות לאחר 15 ימי הפסקה, כשגם הקוורטרבק למאר ג'קסון נמצא חיובי לנגיף. ג'קסון סיים עם סטטיסטיקה ג'קסונית - רק 107 יארד באוויר, אבל גם שני טאצ'דאונים ואיבוד, כשעל הקרקע הוא רושם 94 יארד וגיחה לאנדזון. בכלל, משחק הריצה של הרייבנס היה מצוין, כשמלבד ג'קסון סיים גאס אדוארדס עם 101 יארד וג'יי קיי דובינס הוסיך 71 יארד וטאצ'דאון משלו. 285 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד לאנדי דלטון בקאובויס.

דז בריאנט האקס קאובוי, היום בבולטימור, היה אמור להיכלל בסגל המשחק, אבל נבדק ונמצא חיובי לנגיף חצי שעה לפני בעיטת הפתיחה.

עוד מהליגה: לאחר שהחליף את קרסון וונץ במהלך משחק ההפסד בגרין ביי, ג'יילן הרץ יפתח בפילדלפיה מול ניו אורלינס. וונץ גילה יכולת מאוד לא טובה העונה ובסופו של דבר איבד את מקומו המובטח כפותח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully