וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו פירק את ברצלונה ומסי: "מעולם לא ראיתי בו אויב שלי"

יובנטוס סיימה ראשונה בבית אחרי 0:3 גדול שיקשה על ברצלונה בשמינית: רונאלדו סירב לשמוח לאידו של יריבו הגדול: "תמיד הסתדרנו טוב מאוד אחד עם השני", מסי שבר שיא שלילי מול בופון (שבסיום החליף איתו חולצה והעניק לו חיבוק חם), ורק קומאן נאלץ לחפש תירוצים

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 0:2/ספורט 1

המפגש בין ברצלונה ויובנטוס הערב (שלישי) הציג לראווה שתי קבוצות שכבר הבטיחו את מקומן בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל גם זה לא יכול להוות תירוץ להופעה האומללה של הקטלאנים, שחטפו 3:0 בקאמפ נואו ואיבדו את פסגת הבית לגברת הזקנה. כריסטיאנו רונאלדו התכבד בשערים ראשונים בקריירה מול ברצלונה במפעל האירופי הבכיר עם צמד פנדלים, ווסטון מקני הוסיף שער נהדר משלו, והחבורה של אנדראה פירלו שוב נראית על הגל. בארסה, מצידה, ממשיכה לאכזב לאחר ההפסד 2:1 לקאדיז בליגה הספרדית, ובעוד ארבעה ימים תקווה להתאושש על חשבון לבאנטה.

ג'יאנלואיג'י בופון שוער יובנטוס מול ליאונל מסי כוכב ברצלונה. Joan Monfort, AP
איזה חיבוק יפה. מסי ובופון/AP, Joan Monfort
אנדראה פירלו מאמן יובנטוס עם ליאונל מסי שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
הערכה הדדית. מסי ופירלו/GettyImages, David Ramos
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מה יהיה? מסי לא פוגע/רויטרס

זה היה משחק בלי חשיבות גדולה, אבל עם המון סמליות ופיקנטריה: יובנטוס הבטיחה את המקום הראשון בבית, והמקום השני של בארסה אומר שהיא תפגוש בשמינית קבוצה שסיימה במקום הראשון, כשבינתיים הרשימה הזאת כוללת קבוצות כמו באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי, ליברפול, צ'לסי ובורוסיה דורטמונד. אבל גם בברצלונה יודעים שהבעיה היא לא זהות היריבה, אלא הכושר של שחקניה.

המפגש בין רונאלדו למסי היה ללא ספק גולת הכותרת של המפגש. גם אם השניים מעט מעבר לשיא, עבור חובבי הכדורגל היה מרגש לראות על אותו מגרש את הצמד ששלט בכדורגל במשך למעלה מעשור סוער. אך בסופו של דבר מי שחגג היה רונאלדו, שכבש צמד בפנדלים. בניגוד לצד של הפורטוגלי - מסי סיים את המשחק 7 בעיטות למסגרת (מתוך 11 ניסיונות הבקעה בסך הכל). אף שחקן לא בעט כל כך הרבה פעמים למסגרת בלי להצליח לכבוש מאז 2003/04. יש לציין שמי שעצר את מסי היה ג'יג'י בופון, שוערה הבלתי נגמר של יובנטוס, שסיים את המשחק עם ... 7 עצירות. בסיופם השניים החליפו חולצות והביעו את הכבוד ההדדי.

רונאלדו שיפר מעט את המאזן שלו במשחקים ראש בראש מול מסי. הארגנטינאי עדיין מוביל 11:16 בניצחונות, אבל הפער בשערים הצטמק, כשהפורטוגלי כבש 21 שערים (ובישול אחד) מול קבוצות של מסי, בעוד למסי יש 22 גולים (ו-12 בישולים) מול הקבוצות של כריסטיאנו.

שחקני יובנטוס חוגגים מול ברצלונה. רויטרס
יוציא את יובה לדרך חדשה? חגיגה שחורה לבנה/רויטרס
שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
לא נגמר. רונאלדו/רויטרס
שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שוב ביחד. הצמד/רויטרס

רונאלדו צייץ בסיום: "תמיד נהדר לחזור לספרד ולקטלוניה, תמיד קשה לשחק בקמפ נואו מול אחת הקבוצות הכי טובות שהתמודדתי מולן. היום שיחקנו כמו אלופים! משפחה אמיתית, חזקה ומאוחדת!. אם נשחק ככה, אין לנו מה לפחד עד לסוף העונה.. קדימה!".

לאחר מכן התראיין והתייחס למפגש המחודש עם מסי: "תמיד היה לי קשר חזק איתו. כבר 12, 13 או 14 שנה שאני חולק איתו את טקסי הפרסים בעולם, ומעולם לא ראיתי בו אויב. הוא תמיד ניסה לעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה שלו, וכך גם אני. אנחנו יודעים שבכדורגל התקשורת מחפשת את השואו ואת היריבות, אבל תמיד הסתדרנו טוב מאוד אחד עם השני".

על הניצחון המרשים בקאמפ נואו אמר רונאלדו: "ברצלונה עוברת תקופה קשה, אבל זו עדיין ברצלונה. אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון כאן, ידענו שזו תהיה כמעט משימה בלתי אפשרית, וזה באמת היה מסובך אבל שיחקנו היטב וניצחנו. המפתח היה להיכנס למשחק טוב, ובאמת כבשנו שני שערים מוקדמים ומאז האמנו שזה אפשרי".

אנדראה פירלו נשאל בסיום על המאמץ ההגנתי של רונאלדו מול מסי לפני הסיום, ואמר: "לרונאלדו הייתה אקסטרה מוטיבציה לתת הצגה טובה כאן מול היריב הנצחי שלו, וכשיש לך כזאת מוטיבציה, זה הופך לפשוט יותר".

רונלד קומאן, שבשבועות האחרונים מאבד לחלוטין את האמון בו בקרב אוהדי ברצלונה, ראה את קבוצתו מפסידה בבית באירופה לראשונה אחרי 38 משחקים. גם הוא יודע שמשהו לא עובד: "רוב ההפסדים שלנו היו משערים שספגנו ב-25 הדקוןת הראשונות. הייתה לנו התחלה רעה, ואז השתפרנו. ובאופן כללי בליגת האלופות נראינו טוב". קומאן שוב ביקר את השופטים ואמר: "אם הם שרקו נגדנו את הפנדל הראשון, הם חייבים לשרוק גם על העבירה שעשו על מסי. אבל זה לא תירוץ. לא שיחקנו מספיק טוב במחצית הראשונה".

אנטואן גריזמן המאכזב: "מי אשם? אנחנו אלה שמשחקים. היום היה מראה מכוער עבור האוהדים שלנו ועבורנו. אני מרגיש שיש לנו את הכישרון ואת הרמה. אבל אנחנו צריכים תמיד לרצות להראות את זה, לא כמו במחצית הראשונה, שבה לא עשינו שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully