וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר שוב בלחץ, באנגליה תוקפים: "שיאשימו רק את עצמם"

"הקבוצה הגדולה בעולם מחוץ לליגת האלופות", חרץ פול מרסון. יונייטד מלקקת את הפצעים, בממלכה לא מרחמים אחרי סאגת פוגבה

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:1/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד עפה אמש (שלישי) בבושת פנים מליגת האלופות לליגה האירופית. השדים האדומים הגיעו למשחק החוץ בלייפציג בידיעה שגם תיקו יספיק להם כדי להעפיל לשמינית הגמר של המפעל הבכיר - אך התפרקו. היריבה ניצלה זאת כדי להוליך 0:2 בדקה ה-13 ו-0:3 בדקה ה-69, וגם שערים מצמקים מאוחרים של ברונו פרננדש (80) ופול פוגבה (82) לא המתיקו את הגלולה. יונייטד מסיימת שלישית בבית ואם זה לא מספיק, הרי שבעוד ארבעה ימים כבר מחכה לה דרבי מול מנצ'סטר סיטי.

אולה גונאר סולשיאר שוב נאלץ להתמודד עם הביקורת, אחרי שכבר נדמה היה שקבוצתו מתייצבת: "התחלנו לשחק מאוחר מדי. הראינו רוח נהדרת כשחזרנו. אבל זה לא כמו בפרמיירליג.. אתה לא יכול לתת ליריבה לכבוש שלישייה ולצפות לחזור. היה לנו קצת חוסר מזל, ובסוף כבר ממש חשבתי שיכולנו להשוות.

"אבל אי אפשר להגיד שהיינו מספיק טובים, כי לא היינו. וכשאתה לא משחק טוב זו תמיד האחריות של המאמן, לגרום לכולם להגיע מוכנים. ידענו שהם יתקפו אותנו, ידענו שהם מעבירים הרבה כדורי רוחב והגבהות לרחבה, ועדיין ספגנו שני שערים ולא התאוששנו מהם.

"זה היה בית קשה כמובן, וההפסד הקשה ביותר עבורנו היה בטורקיה. אלה הנקודות שהיו חסרות לנו. אבל ככדורגלן אתה לא יכול לרחם על עצמך. אתה קצת נעצב לכמה דקות, ומיד חייב להתרכז במשחק הבא".

סולשיאר שוב נשאל על פול פוגבה, אחרי דבריו של סוכנו של הצרפתי, מינו ראיולה, על כך שהוא סיים את דרכו ביונייטד. סולשיאר: "יהיה טוב כשהסוכן הזה יבין שכדורגל זה ענף קבוצתי מהר ככל שניתן. אני לא רוצה לבזבז אנרגיות על זה. אתם צריכים לשאול את פול אם הוא מרוצה כאן או לא, לא אענה בשבילו. פול מרוכז בלשחק הכי טוב שהוא יכול".

"זו מנצ'סטר יונייטד, היא צריכה להיות בליגת האלופות ולא לשחק בימי חמישי", אמר שחקן העבר ופרשן סקיי פול מרסון המתוסכל. "זו תוצאה שלא עושה חסד עם סולשיאר. כשהוא ביצע שינויים וחזר ל-3:2, זה בקלות יכול היה להיות 3:3. זה רק מראה כמה גדולה היתה הטעות שלו בהתחלה. באירופה אי אפשר לתת מקדמה לקבוצות, אחרת אתה מפסיד משחק גדול. הקבוצה הגדולה בעולם, לטעמי, מחוץ לליגת האלופות".

ריו פרדיננד הוסיף: "אם אתה מוצא את עצמך בפיגור כל כך מוקדם של 2:0, כנראה שאתה יכול להאשים רק את עצמך. הם ידעו כמה חשוב המשחק, הם ידעו שחובה לפתוח אותו טוב. סולשיאר חיכה עד המחצית כדי לשנות וזה כבר היה מאוחר מדי".

עוד לפני שריקת הפתיחה עסקו פרדיננד ופול סקולס בסוגיית פול פוגבה באולפן BT ספורט. "זה מכוער מצד סוכן של שחקן גדול לפעול ככה", אמר בלם העבר, "אבל אני מעביר את האחריות ליונייטד, סולשיאר ואד וודוורד. איך אתם מאפשרים לסוכן להתבטא ככה? זו לא הפעם הראשונה. יונייטד לא יכולה לחכות שהשחקנים יתחילו לדבר, היא צריכה לנטרל מצבים כאלה. זה חוסר כבוד".

סקולס הוסיף: "פוגבה הוא הבעיה, אבל יש לו שתי ברירות - להגיד לסוכן לשתוק, או לפטר אותו. ליונייטד יש מספיק בעיות. שייפטרו משניהם. אם זה היה הארי מגווייר, הייתי לוקח אותו הצידה ואומר לו להגיד לסוכן שלו לסתום את הפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully