וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: סל ניצחון לג'ימי הול, טריפל דאבל לניב אוזן, אשקלון מושלמת

8.12.2020 / 21:32

הליגה השנייה ממשיכה לספק משחקים נהדרים - הסנטר של עפולה ניצח את רעננה על הבאזר 93:95. הגארד של עכו הוביל את קבוצתו לניצחון בכורה עם 16 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. הדרומיים הביסו את הוד השרון 81:98

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הליגה הלאומית בכדורסל המשיכה הערב (שלישי) בצל הקורונה כשהמשחק המרכזי של המחזור בין מכבי אשדוד לעירוני רמת גן נדחה ליום שבת בשל מקרי הקורונה אצל אשדוד. הפועל עפולה של רועי חגאי קיבלה סל ניצחון מג'ימי הול בבכורה של לנזל סמית' וגוני יזרעאלי על חשבון מכבי רעננה. אליצור אשקלון נצמדה לעירוני רמת גן בצמרת עם מאזן מושלם אחרי רבע אחרון מדהים על הוד השרון. ניב אוזן רשם טריפל דאבל בניצחון הבכורה של הפועל עכו העונה על חשבון קרית מוצקין כשגם הפועל רמת גן/גבעתיים, אליצור קרית אתא וחבל מודיעין במנצחות.

הפועל עפולה - מכבי רעננה 93:95

הקבוצה של רועי חגאי הפכה למדוברת ביותר בליגה אחרי שהחתימה את לנזל סמית' וגוני יזרעאלי, ואחרי הבכורה שלהם רושמת ניצחון שלישי ברציפות. רעננה של עופר ברקוביץ' הוליכה ב-16 נקודות יתרון ברבע השני, אך עפולה עשתה לעצמה מנהג העונה לחזור מפיגור גדול בבית, סגרה כבר ברבע השלישי את כל היתרון והחלה משחק צמוד. במאני טיים אופק מלכה קבע שיוויון 93:93, 15 שניות לסיום, ובכדור האחרון חדר לנזל סמית' לטבעת, החטיא, אך ג'ימי הול בטיפ על הבאזר העניק לעפולה ניצחון מתוק. הול המצוין הצטיין שוב עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים, סמית' הוסיף 19 ו-13 ריבאונדים ויזרעאלי הסתפק ב-2 נקודות בלבד. ברעננה אוסטין פרייס קלע 36 נקודות ואופק מלכה הוסיף 23.

אליצור אשקלון - מכבי הוד השרון 81:98

הקבוצה של חנן הירשוביץ' נשארת מושלמת אחרי ארבעה משחקים ונצמדה לעירוני רמת גן, אבל ממש זה לא היה פשוט. אשקלון שמטה פעמיים יתרון בן 9 נקודות וירדה לרבע האחרון בפיגור 68:65, אלא שאז הדרומיים התפוצצו מול הקבוצה שמשחקת עם זר אחד בלבד ורשמו ברבע האחרון ניצחון 13:33. עידן פז הוביל את קלעי אשקלון עם 24 נקודות, קלארק רוזנברג הוסיף 22 משלו. אקסבייר מורן קלע 27 למפסידה מהוד השרון.

אליצור קרית אתא - א.ס רמת השרון 67:94

המשחק החד צדדי של המחזור נגמר כבר אחרי מחצית אחת. הקבוצה של שרון אברהמי רושמת ניצחון שני ברציפות, ומנחילה לרמת השרון את הפסדה הרביעי ברציפות. קרית אתא הוליכה במחצית 33:58, ולא הותירה שום סיכוי ליריבה מהמרכז. מרוויל וויל הוביל את קלעי אתא עם 30 נקודות, כשמוחמד אבו ערישה מוסיף 22 מהספסל. ברמת השרון בלט אריק סטוץ עם 16 נקודות.

ג'ימי הול ושחקני הפועל עפולה חוגגים את הניצחון. הראל שורצברג, מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל, אתר רשמי
יצא ווינר. הול חוגג עם החברים/אתר רשמי, הראל שורצברג, מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

מכבי קרית מוצקין - הפועל עכו/מטה אשר 83:69

דווקא אחרי שגוני יזרעאלי עזב לעפולה, רושמת הקבוצה של עודד הנדלר ניצחון בכורה על חשבון מוצקין שלה זה הפסד רביעי בחמישה משחקים. מוצקין שלטה במחצית הראשונה, הוליכה 29:35 בסיומה, אך ראתה את עכו במחצית שנייה חד צדדית אותה ניצחה 34:54 בדרך לניצחון. ניב אוזן רשם טריפל דאבל עם 18 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים והיה אחד מחמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות בעכו. דיונטה סימונס הוביל את מוצקין עם 22 נקודות.

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל גליל עליון 82:87

ניצחון שני ברציפות לחבורה של מתן חרוש ומנגד הפסד של ברציפות לצפוניים של ברק פלג. אחרי 30 דקות צמודות פתחו האורדונים יתרון דו ספרתי מבטיח ברבע הרביעי, אלא שדווקא אז התעוררה גליל, צימקה עד 80:78, אך לא יותר מכך. גיא פלטין וגיא לבאי בזריקות עונשין חשובות הבטיחו את הניצחון לביתיים. ג'רמי קומבס הוביל את קלעי רמת גן גבעתיים עם 23 נקודות, גיא פלטין הוסיף 18. בגליל עליון הצטיין עומר טל עם 17 נקודות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עידן פז שחקן אליצור אשקלון. מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל,
אשקלון ללא הפסד. עידן פז/מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

אליצור נתניה - הפועל חבל מודיעין 86:84

אכזבה לחבורה הצעירה של רובן נייברגר ששמטה יתרון 6 בתחילת הרבע הרביעי נגד חבל מודיעין שרושמת ניצחון שלישי בארבעה משחקים. אריאל נבון בסל חשוב, 25 שניות לסיום העלה את חבל מודיעין ליתרון 3, והנסיונות של נתניה לכפות הארכה לא צלחו. לייס דן עם 22 נקודות הוביל את קלעי חבל מודיעין לצד דניאל דנינו שקלע 21 נקודות משלו. את נתניה הוביל שוב איתי מושקוביץ' הצעיר המצוין עם 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully