וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: באיירן מינכן תלך על אדוארדו קמאבינגה, זידאן מעדיף את פוגבה?

אלופת אירופה רוצה את ילד הפלא כמחליף לחאבי מרטינס, ב"אס" טוענים למחלוקות: המאמן מעדיף את כוכב יונייטד, ההנהלה את קמאבינגה

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

אחד השמות החמים שנמצאים על הכוונת של ריאל מדריד בשנה האחרונה הוא אדוארדו קמאבינגה, אולם הבלאנקוס הם לא היחידים שמחזרים אחר כוכבה הצעיר של נבחרת צרפת. על פי דיווחים ב"פראנס פוטבול", באיירן מינכן נערכת לעידן שאחרי חאבי מרטינס ותנסה להסתער על הקשר הצעיר, אותו היא "מעריצה". צרפתי נוסף שעשוי למצוא עצמו באלופת אירופה הוא דאיו אופמקאנו, שסומן כמחליף לדייויד אלאבה.

לפי "אס", קיימות מחלוקות בריאל מדריד בנוגע לחיזוק הצרפתי בקישור: זינדין זידאן מעדיף את פול פוגבה, שלא יישאר במנצ'סטר יונייטד לפי דברי סוכנו מינו ראיולה. "הבעיה היא השכר ולא המחיר", נכתב. "פוגבה לא יגיע למדריד בשביל פחות ממה שהוא מרוויח ביונייטד - 15 מיליון יורו לעונה. קמאבינגה, לעומת זאת, מרוויח כרגע שני מיליון יורו לעונה בראן".

אדוארדו קמאבינגה שחקן ראן. AP
מבוקש בכל הגדולות. קמאבינגה/AP

שני השחקנים יסיימו את חוזיהם ב-2022 ולפי "אס" מוערכים בשווי שוק דומה - בין 50 ו-80 מיליון יורו. "הדברים של ראיולה עשו ליונייטד שירות רע מאוד", נכתב. "בשביל מדריד זהו המצב האידיאלי, הם יוכלו לקבל את אחד השחקנים שהם רוצים במחיר טוב. הבאת פוגבה תרצה את זידאן, הבאת קמאבינגה תרצה את פלורנטינו פרס, שמעדיף להחתים כשרונות צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully