וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: חולון וחיפה החסרות מחפשות ניצחון שני

8.12.2020 / 16:19

המחזור השביעי בליגת העל: הסגולים, ללא יוגב אוחיון וריצ'רד האוול, ירצו להמשיך את המומנטום מהניצחון על מכבי תל אביב על חשבון הירוקים, עדיין ללא מחליף לכריס דואו (19:00, 5+)

תקציר: סן פאבלו בורגוס - ריאל מדריד 74:60/ספורט 1

המחזור השביעי בליגת העל יינעל מחר (רביעי, 19:00, 5+) במשחק בו תארח הפועל חולון את מכבי חיפה. זה המפגש ה-90 בין הקבוצות בליגה הסדירה בהיסטוריה כשהמאזן עומד על 32:57 לטובת חולון. כל ארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון ביתי, כשחולון מנצחת שישה משמונת המפגשים האחרונים. הפעם האחרונה שחיפה ניצחה בליגה הסדירה בחולון הייתה בעונת 2013/14, 81:80, ומאז ניצחה חולון חמישה משחקי בית בליגה, למרות שהפסידה לירוקים בפלייאוף.

שחקן הפועל חולון גיא פניני עם פרדריק בורדיון. דני מרון
חולוניה עם סגל ישראלים קצר מאוד. פניני ובורדיון שניים מהם/דני מרון

הפועל חולון מגיעה להתמודדות אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, שהיה הראשון שלה לעונה זו, אבל עם סגל ישראלי קצר מאוד. יוגב אוחיון הצטרף לריצ'רד האוול הפצוע, והשניים ייעדרו בחודש הקרוב, מה שמותיר את הקבוצה עם שלושה ישראלים בכירים ועוד שני ישראלים שלא מרבים לשחק. למרות המצב בחולון מאמינים כי הם יכולים להמשיך במומנטום. בשעות הערב צפוי המאמן סטפנוס דדאס להחליט מי מהשחקנים לא יתלבש למשחק, כשמקסים דה זאו, שהרשים נגד מכבי תל אביב, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט.

במוצאי שבת הייתה קרובה מכבי חיפה לנצח את עירוני נהריה בחוץ ולעשות צעד משמעותי קדימה במאבקי ההישרדות, אך שורה של טעויות הותירה אותה עם ניצחון אחד אחרי חמישה משחקים. הקבוצה של דניאל סאואנה ממשיכה לשחק עם שלושה זרים בעקבות הפציעה של כריס דואו, ובמקביל עושה מאמצים להנחית לו מחליף בימים הקרובים. בקבוצה מרוצים מהיכולת של ריגוברטו מנדוזה במשחק הבכורה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully