וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיכות, החילופים ורוח הקרב: מ.ס. אשדוד רוצה פלייאוף עליון

8.12.2020 / 8:15

אושר בגדול בקבוצה אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב: "אחד המהפכים הכי גדולים של המועדון בשנים האחרונות". שביעות רצון מהשיפור של פאהד

תקציר ה-2:3 של מ.ס. אשדוד על מכבי תל אביב/ספורט1

אחרי הניצחון הנהדר אמש (שני) על מכבי תל אביב, במ.ס. אשדוד לא זוכרים פתיחת עונה כזו כבר הרבה זמן. 15 נקודות ומקום שלישי בטבלה מגבירים את התיאבון במועדון שניתן וצריך העונה ללכת בכל הכוח על כרטיס לפלייאוף העליון. בקבוצה ציינו את העובדה שהשחקנים לא נשברו אחרי שמכבי תל אביב הוליכה 1:2 וידעו לעשות את המהפך ולנצח 2:3. "זה אחד המהפכים הכי גדולים של אשדוד בשנים האחרונות", אמרו במועדון. "היינו כבר בפיגור והקבוצה נראתה לא טוב, אבל אספנו את עצמנו ובעזרת חילופים טובים של רן, הגיע מהפך נפלא".

שחקן מ.ס. אשדוד פאהד באיו. לירון מולדובן
שביעות רצון מהשיפור שלו. פאהד/לירון מולדובן

על שערי המהפך חתומים שלומי אזולאי ושגיב יחזקאל שעלו מהספסל. "שניהם שחקני הרכב שלי והם ישחקו את רוב המשחקים מהדקה הראשונה, אבל יש גם שיקולים אחרים של רוטציה ומערך ולכן הם לא פתחו", הסביר בן שמעון בסיום. בקבוצה מרוצים גם מהשיפור של החלוץ האוגנדי באיו עזיז פאהד שכבש את השער הראשון ונראה שבכל פעם שהוא מקבל את ההזדמנות, הוא נותן מעצמו את הכול גם אם לא מדובר בחלוץ מלוטש ואיכותי במיוחד. כעת מסתכלים באשדוד על המשחק בשבת מול הפועל כפר סבא ומאתגרים את עצמם. "אומרים שאשדוד לא יודעת לשמור על רצף ויציבות. הגיע הזמן שנעשה שינוי במועדון הזה", אמר אמש שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully