וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בבית, דווקא לוושינגטון: הפסד בכורה מדהים לפיטסבורג סטילרס

פיטסבורג הובילה בבטחה, אבל וושינגטון הפכה בהיינץ פילד, ניצחה 17:23 והנחילה הפסד בכורה לסטילרס אחרי 11 ניצחונות. בפאלו התקרבה לפלייאוף עם 24:34 בסן פרנסיסקו

צ'ייז יאנג שחקן וושינגטון פוטבול טים. Barry Reeger, AP
את זה לא ראינו מגיע. צ'ייז יאנג ופוטבול טים חוגגים/AP, Barry Reeger

שני משחקים נוספים התקיימו הלילה (בין שני לשלישי) במחזור ה-13 ב-NFL - ולפחות בראשון שבהם התוצאה הייתה לא צפויה, כשוושינגטון הדהימה בפיטסבורג את הסטילרס 17:23 והנחילה להם הפסד בכורה העונה. בפאלו ניצחה בסן פרנסיסקו 24:34 ועשתה צעד גדול נוסף לכיוון הפלייאוף.

פיטסבורג (1:11) - וושינגטון (7:5) 23:17

אחרי הניצחון של ניו יורק ג'איינטס בסיאטל, היה ברור לכל שוושינגטון לא תדביק אותה במירוץ ב-NFC מזרח, כשפניה היו לפיטסבורג. הסטילרס הבלתי מנוצחים הובילו 3:14 ו-10:17, אבל אלכס סמית', עם 296 יארד וטאצ'דאון, הוביל את פוטבול טים לשיוויון, ושני שערי שדה של דסטין הופקינס הביאו למהפך המדהים. קבוצת כדורגל במאזן שווה לזה של הג'איינטס, הסטילרס נאלצים להתמודד עם הפסד ראשון העונה. 305 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד לבן רות'לסברגר בפיטסבורג.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סן פרנסיסקו (7:5) - בפאלו (3:9) 34:24

כאן התוצאה כבר הייתה צפויה יותר, כשהבילס, עם ניצחון תשיעי העונה, עשו עוד צעד בכיוון הפלייאוף לאחר ניצחון באריזונה (הניינרס לא הורשו לארח בסנטה קלרה בגלל סגר קורונה). ג'וש אלן היה חד מאוד ועם משחק כמעט מושלם של 32 מ-40 ניסיונות מסירה מוצלחים, 375 יארד וארבעה טאצ'דאונים. קולי ביזלי היה הנהנה העיקרי, עם 130 יארד ותפיסה באנדזון. 316 יארד, שלושה טאצ'ים ושני איבודים לניק מאלנס בניינרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully