וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מחמיא לדרגאן בנדר, ווין סלדן סיכם בנס ציונה

7.12.2020 / 23:09

"הוא יכול לעשות את זה גם ביורוליג", פרגן מאמן מכבי תל אביב לקרואטי שהצטיין. האמריקאי יחליף את קוואן צ'יטהאם אצל גרינברג

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

מכבי תל אביב הצליחה להתאושש הערב (שני) מההפסד להפועל חולון, אבל קל זה לא היה. האלופה הישראלית גירדה 58:65 על עירוני נס ציונה, לאחר שכבר הוליכה ב-20 הפרש ושוב ראתה את הפער כולו נעלם. בסופו של דבר ערב מוצלח של דרגאן בנדר (19 נקודות ו-11 ריבאונדים) העניק ליאניס ספרופולוס ראש שקט לפני באסקוניה.

"בנדר יכול לעשות גם את זה ביורוליג, הוא שחקן מוכשר", החמיא היווני. "הוא לא שיחק ממרץ, זה לא קל לבוא מה-NBA ולשחק כאן, ב-NBA לא משחקים הגנות כאלה. הוא היה צריך לזכור איך זה היה לפני שיצא ל-NBA. יש לי הרבה סבלנות, אני יודע שאנחנו לא משחקים טוב, אנחנו עובדים טוב, אין לי תלונות לשחקנים שלי, הם מנסים לנצח משחקים ואף אחד לא מרוצה מהסיטואציה שלנו. אבל אנחנו מנסים לעשות את הכי טוב. אני מרוצה שיש לי שחקנים שאכפת להם מהמועדון, זה המרכיב החשוב ביותר להצלחה".

ספרופולוס הוסיף ואמר: "הבעיה היא לא פסיכולוגית, הבעיה שיש לנו הרבה שחקנים שלא באותו מומנטום של משחק, כל קבוצה צריכה לשחק באותה קצב של משחק, יש לנו הרבה שחקנים שלא שיחקו הרבה מאוד זמן, מצד שני שחקנים ששיחקו עד סוף יולי בליגה כאן אבל חלק מהם נהיו עייפים. זה היה המשחק השלישי שלנו בחמישה משחקים, מבחינת אנרגיה זה היה מאוד תובעני לשחק את המשחק אחרי שני משחקים, וליריבה היה רק משחק אחד בשבוע שעבר. אין לנו עדיין את כל הקבוצה בכושר טוב. טיילר דורסי חשוב לנו מאוד. זה נורמלי שלשחקנים יש עליות וירידות. בגלל זה יש לנו עליות וירידות. אסור לנו לשכוח שאנחנו בעונת קורונה, זאת סיטואציה שונה מאוד בתוך הקבוצה, בכל תנאי החיים. הם לא יכולים לצאת כמעט מהבית".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
מרוצה. ספרופולוס/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

ומנגד, נס ציונה הגיעה לסיכום עקרוני עם ווין סלדן ג'וניור שצפוי להחליף את קוואן צ'יטהאם. סלדן (26, 1.96) בוגר אוניברסיטת טקסס משנת 2016, שיחק במשך חמש עונות ב-NBA, כשבפעם האחרונה בעונת 2018/19. הוא החל את קריירת ה-NBA במדי ניו אורלינס, שם שיחק שלושה משחקים בעונת 2016/17, עבר ל-11 משחקים באותה עונה בממפיס, והמשיך עם הגריזליס במשך שנתיים, כשעונתו הטובה ביותר הייתה 2017/18 אז רשם 9.3 נקודות למשחק. במהלך עונת 2018/19 עבר לשיקגו ושיחק עם הקבוצה 43 משחקים. בסך הכל רשם 124 משחקים בליגה הטובה בעולם עם 7.3 נקודות בממוצע לערב. את העונה שעברה העביר בקבוצת הפיתוח של לוס אנג'לס לייקרס.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את עירוני נס ציונה 58:65

לכתבה המלאה
הכדורסלן האמריקאי ווין סלדן ג'וניור. Mitchell Leff, GettyImages
חיזוק מעניין. סלדן/GettyImages, Mitchell Leff

בראד גרינברג סיכם את ההפסד ואמר: "ההגנה ששמרנו במחצית השנייה הייתה הכי טובה ששמרנו העונה. אנחנו מסוגלים לשחק הגנה טובה בהרבה ממה שהצגנו העונה, אנחנו צריכים לקלוע זריקות, החטאנו הרבה זריקות ליד הסל, במחצית השנייה הרבה זריקות מבחוץ. היו לנו שני מהלכים לקראת הסוף שהגענו לזריקות טובות וצריך לקלוע אותם, חזרנו למשחק עם ההגנה שלנו, היה להם יום קליעה לא טוב גם. לא הייתה בעיה של ריכוז. אנחנו צריכים לראות איך הסגל ייראה כשבריאן יהיה בריא לשחק, הוא יכול לקלוע וליצור, יש לו גודל טוב והוא שומר, כשיהיה לנו עוד גארד ורסטילי, זה יכול לעזור לנו. ג'רום ובריאן הם שינויים חיוביים, נקווה שבריאן יוכל לשחק בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully