וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד ליגה: מריו באלוטלי חתם במונצה מהסריה B

חלוץ נבחרת איטליה ומנצ'סטר סיטי לשעבר חתם בקבוצה אותה רכש סיליביו ברלוסקוני ויצטרף לעוד מילאנזי לשעבר קווין פרינס בואטנג

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

הפרוייקט של ראש ממשלת איטליה לשעבר ובעלי מילאן בעבר סילביו ברלוסקוני במונצה ממשיך לקרום עור וגידים. חלוצה של אינטר, מנצ'סטר סיטי, מילאו וליברפול בעבר חתם הערב (שני) בקבוצה העשירה מהסריה B ויצטרף לעוד שחקן מילאן לשעבר קווין פרינס בואטנג הגנאי.

עוד כשהייתה בליגה השלישית נרכשה מונצה ב-2018 על ידי ברלוסקוני, ששנה לפני כן עזב את מילאן, בה היה האיש החזק במשך 31 שנה. הצטרפותו של ראש ממשלת איטליה לשעבר לקבוצה הפכה את הקבוצה באופן מיידי למועמדת לעלייה לסריה B, מה שאכן קרה. בקבוצה הושקע לא מעט כסף ולא מעט שחקני רכש נוצצים הובאו כדי להעלות את הקבוצה לבמה המרכזית של הכדורגל האיטלקי.

מריו באלוטלי מוצג במונצה על ידי אדריאנו גליאני. הטוויטר של מונצה, אתר רשמי
באלוטלי מוצג במונצה על ידי אדריאנו גליאני/אתר רשמי, הטוויטר של מונצה

מעבר לבלוטלי וקווין פרינס בואטנג בקבוצה משחקים גם לורנצו פירולה ומישל די גרגוריו המושאלים מאינטר, אנדראה קולפאני ששייך לאטאלנטה. את הקבוצה מאמן כריסטיאן ברוקי, שחקנה לשעבר של מילאן, אינטר ולאציו, שאימן בעבר עונה אחת במילאו ועוד אחת בברשיה.

מריו באלוטלי החל את קריירת הבוגרים שלו בלומצאנה הקטנה ב-2006, אך תוך שנה עבר לאינטר, אצלה העביר שלוש שנים. באוגוסט 2010 נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי תמורת 30 מיליון ליש"ט וזכה עמה ב-2011 באליפות אנגליה. לאחר מכן עבר החלוץ גם במילאן, ליברפול, ניס מארסיי ובעונה החולפת חתם בברשיה אך לא סיים את העונה בקבוצה שנשרה בסופו של דבר לסריה B.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully