וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון: "אנשי עסקים זרים מאמינים בפוטנציאל העצום של הכדורגל שלנו"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל בירך את בית"ר ירושלים על העסקה: "בשורה אדירה". ארז כלפון: "הכדורגל הוא גשר לחיבור לבבות ועמים"

משה חוגג ממריא לדובאי/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בכדורגל הישראלי מגיבים הערב (שני) לעסקה ההיסטורית של בית"ר ירושלים, שנכנסה לשותפות עם השיח האמירתי חמד בן ח'ליפה, שרכש 50 אחוז מהמועדון.

"ברכות לבית"ר ירושלים, לבעלים משה חוגג, ליו"ר אלי אוחנה ולכל מי שעשה לטובת השותפות החדשה והבשורה האדירה שהיא מביאה איתה לכל מי שמאמין כי הכדורגל היה ועודנו גשר נפלא לחיבור בין בני אדם ובכוחו לקדם דו קיום", אמר יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון. "שוחחתי לפני כשעה עם משה חוגג, בירכתי אותו על החזון ועל השלמת העסקה, שמביאה כבוד גדול לכדורגל שלנו ומלמדת כי הוא אטרקטיבי עבור אנשי עסקים זרים שמאמינים גם הם בפוטנציאל העצום שטמון בו. מעל לכל אלו בשורות נפלאות למועדון הכדורגל בית"ר ירושלים על מאות אלפי אוהדיו ויש בה לשדרג את אחד המועדונים המפוארים שלנו ולהבטיח לו עתיד פורה. כמו כל פריצת דרך, יהיו מי שיחושו מאוימים, אולי אף ינסו לחבל במהלך, אבל הרוב הגדול של אוהבי המשחק והאדם יהיו חייבים להיות בצד המנצח. אני משוכנע כי אין זאת החדשה הטובה האחרונה בשותפות המתרחבת בינינו לבין עמיתינו ממדינות המפרץ והיא רק תלך ותתרחב בכל הרמות ובאספקטים מגוונים".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג עם השיח' חמד בן ח'ליפה. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
רגע מכונן לכדורגל הישראלי/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות, הוסיף: "אני מברך את השיח בן ח'ליפה, משה חוגג ומועדון בית"ר ירושלים שחתמו היום על הסכם השותפות בהמשך להסכמי אברהם. הכדורגל הוא גשר לחיבור לבבות ועמים וההסכם ייחזק את בית"ר ירושלים והכדורגל הישראלי כולו. אני מאחל הצלחה לבית"ר ירושלים בדרכה החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully