וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד אני יוצא היום לקרב: המציאות החדשה של ניר קלינגר בהפועל תל אביב

7.12.2020 / 15:00

בלי משה סיני המפוטר, ניר קלינגר ניצב בפני מציאות חדשה: לצד קרבות התחתית, הוא יצטרך לנהל לבדו את המערכה מול ההנהלה כדי לקבל חיזוק. אחרי פארסת קופר, בראון וקוטאליה, האחים ניסנוב שמסתכנים בירידת ליגה נוספת על שמם, יצטרכו לתת למאמן לבחור שחקנים

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:0/ספורט 1

במקביל לידיעה הדרמטית על זימונו של משה סיני לשימוע לפי פיטורים מהפועל תל אביב והעימות בינו לבין האחים ניסנוב, עלתה שאלת עתידו של ניר קלינגר במתחם חודורוב. המאמן וסיני היו שותפים מלאים לדרך מאז שמונו לתפקידים שלהם בעונה שעברה ושידרו על אותו גל כל העת. כעת קלינגר "נשאר לבד" במערכה, לפני חודש ינואר בו הוא מקווה שהסגל שלו ירוענן, אבל שבסופו הוא עשוי להתאכזב מאוד מהתוצאה.

האחים ניסנוב המשיכו לשדר גם היום שהם רוצים לראות את קלינגר ממשיך בהפועל תל אביב, אבל לא בטוח שהמסלול שלהם ושל המאמן הוא לא מסלול התנגשות. אם עד עכשיו קלינגר נאלץ לקבל "הנחתות" מלמעלה דוגמת לבאן קוטאליה וארמנדו קופר, הרי שלקראת ינואר הוא ידרוש שינויים ושחקנים שהוא עצמו בוחר. המאמן מאוד מתוסכל מחוסר האיזון בסגל וכבר התבטא בנושא כשאמר ביום שבת ש"יש לנו שוער מצוין, הגנה וקישור אחורי טובים מאוד, אבל חסרים לנו שני שחקני הכרעה".

קלינגר רוצה שחקנים מנוסים וכאלה שיוכלו לספק מספרים. כשחנן ממן ושלומי אזולאי היו על המדף אחרי ששוחררו ללא תמורה מבית"ר ירושלים, המאמן רצה לצרף אותם, אבל קיבל תשובה שלילית מקומת ההנהלה. המציאות, כפי שהוא אולי צפה באותם ימים, טפחה על פני כולם בהפועל תל אביב, שם אולי סוף סוף מבינים שעם הסגל הנוכחי הכיוון הוא למאבקי הישרדות. קלינגר יודע את זה היטב ומקווה שגם האחים ניסנוב מבינים זאת.

משה סיני ניר קלינגר. יותם רונן, יותם רונן
היו שותפים מלאים מהרגע הראשון. סיני וקלינגר/יותם רונן, יותם רונן

בחזרה לקוטאליה וקופר. אחד מסלעי המחלוקת בין הניסנובים לסיני וקלינגר נגעה להחתמה של הגאורגי והפנמי, כמו גם לזו של עומאר בראון ששוחרר מזמן אחרי שגילה יכולת עלובה. רבות כבר סופר על כך שלצוות המקצועי נאמר שהם יגיעו למבחנים, בעוד בפועל הבעלים כבר סיכמו איתם על חתימה.

"כבר לפני חודשיים אמרנו לכם שהם לא יכולים לעזור לנו, אתם סתם מתעקשים", אמר סיני לניסנובים באחת השיחות, אך ללא הועיל. גם בנוגע לגיל יצחק, הבעלים לא התלהבו לצרפו וסיני ענה להם: "הוא לא כוכב, אבל אם הייתם מצרפים אותו לפני חודשיים שביקשנו, זה היה עוזר לנו, צריך תחרות מקדימה".

עוד בוואלה!

זעזוע בהפועל תל אביב: משה סיני הוזמן לשימוע לפני פיטורים

לכתבה המלאה
לבאן קוטאליה, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
ההחתמות של הזרים נעשו על דעת הבעלים ופגעו בקבוצה. קוטאליה/מערכת וואלה!, אריאל שלום

קלינגר עצמו מאמין שעם הפעולות הנכונות הוא יוכל להשאיר את הקבוצה בליגת העל ואולי אף יותר מזה, אך הוא עומד בפני מציאות חדשה שהוא עדיין לא מכיר. לאורך כל הדרך משה סיני היה לצדו ולעתים תכופות האחרון סייע להפריד בין ההנהלה לצד המקצועי - פרט לבחירת השחקנים כמובן. כעת מספר 7 האגדי של האדומים בחוץ וקלינגר יוצא לקרב כשהוא לבדו.

הבעלים מאמינים שבסיטואציה שנוצרה, קלינגר הוא המאמן הנכון בשביל הקבוצה. יש לו ניסיון, הוא מגיע לשחקנים ויודע להנחיל בהם אמונה, אבל אצל האחים ניסנוב כמו אצל האחים ניסנוב - הדינמיקה אף פעם לא פשוטה ועליה החיבור הזה עלול להיכשל. סיני ככל הנראה לא יגיע לשימוע והיום הוא למעשה סיים את תפקידו בהפועל תל אביב. אם האדומים יירדו ליגה בפעם השנייה בעידן איציק ושרון ניסנוב (והשלישית בלבד בהיסטוריה), הוא יראה את זה מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully