וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: משה סיני הוזמן לשימוע לפני פיטורים

7.12.2020 / 10:48

היכולת הרעה והתוצאות במשחקים האחרונים עשו את שלהן: המנהל המקצועי הוזמן על ידי הבעלים לשימוע, לפני שיסיים את דרכו במועדון. סיני לניסנוב: "מי אתם שתדברו אליי ככה? אתם לא יודעים מה זה הפועל, תראו מה עשיתם מהמועדון". ניסנוב: "קלינגר ממשיך"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:0/ספורט 1

הפועל תל אביב בדרך לזעזוע. בעקבות היכולת הרעה והתוצאות במשחקים האחרונים, במועדון החליטו לזמן את המנהל המקצועי משה סיני לשימוע לפני פיטורים. בקבוצה יכולים לפטר את סיני בהתראה של שבועיים, וכעת יהיה מעניין לעקוב אחר היחסים בין איציק ניסנוב לניר קלינגר כאשר המנהל המקצועי מחוץ לתמונה. "מבחינתנו ניר קלינגר ממשיך כמאמן", אמר ניסנוב בנושא.

עוד לפני ההחלטה לזמנו לשימוע, התקיימה שיחה קשה בין סני לבין איציק ניסנוב. המנהל המקצועי נשמע אומר: "מי אתם שתדברו אליי ככה? אתם לא יודעים מה זה הפועל, תראו מה עשיתם מהמועדון. מקצועית אני אחליט, לא רוצים אני לא אהיה פה". רק לאחרונה ניסנוב חזר לניהול השוטף של האדומים אחרי תקופה שבה היה מנותק מהמועדון.

ההחלטה של הפועל תל אביב לזמן את סיני לשימוע הגיעה משתי סיבות עיקריות. ראשית, בקבוצה מעוניינים לפנות מקום בתקציב כדי לצרף שחקן נוסף, ואם יחסכו את משכורתו של המנהל המקצועי יוכלו לעשות זאת. שנית, נראה שסיני והאחים ניסנוב לא הצליחו להגיע להבנות, בעיקר בנוגע לשחקני רכש ולשחקני הסגל הנוכחי, אותם בחרה ההנהלה ולא סיני והמאמן ניר קלינגר.

שרון ניסנוב בעלי הפועל תל אביב עם משה סיני נציג הבעלים. דני מרון
יסיים את דרכו בהפועל תל אביב. סיני/דני מרון

עוד לא אהבו בהפועל תל אביב את שיתוף הפעולה של המנהל המקצועי עם המאמן, אחרי שלטענתם סיני יישר קו עם קלינגר בכל הקשור להחלטות מקצועיות ולא עם ההנהלה. מנגד, סיני וקלינגר לא אהבו את החלטת ההנהלה לצרף את לבאן קטאליה וארמנדו קופר ורצו לראות אותם מזמן מחוץ למועדון ולהביא שני שחקנים משמעותיים לחלק הקדמי, אך בהנהלה מתעקשים שימשיכו לקבל הזדמנות עד ינואר לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully