וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כלפון ונציגים מהמנהלת הגיעו לסבב פגישות באיחוד האמירויות

7.12.2020 / 11:46

היו"ר נפגש עם מקבילו האמירתי, המטרה: דיונים על שיתופי פעולה אפשריים בין המדינות. כלפון: "פועלים במרץ על מנת לקדם הסכמים שיוכלו לקדם את הכדורגל בשתי המדינות ויתרמו לכינון היחסים בין המדינות"

יו"ר מנהלת הליגה ארז כלפון באיחוד האמירויות/מנהלת הליגות של אבו-דאבי

משלחת ישראלית מטעם מנהלת הליגה בכדורגל הגיעה אתמול (ראשון) לביקור של שלושה ימים באיחוד האמירויות.

מטרת הביקור שבו לקח חלק גם היו"ר ארז כלפון והמנכ"ל ניקולס לב היא לדון על שיתוף פעולה אפשרי בין המנהלות. במסגרת המפגש מתנהלים דיונים רבים על מנגנוני שיתוף פעולה, שותפויות והחלפת חוויות בין שני הצדדים, בנוסף לקיום מפגש מורחב בין שני הצדדים.

יו"ר ארז כלפון באיחוד האמירויות. מנהלת הליגות של אבו דאבי,
כלפון ולב עם הנציג האמירתיים/מנהלת הליגות של אבו דאבי

כזכור, יו"ר הליגה המקצועית של איחוד האמירויות, עבדאללה נאסר אל ג'ונאיבי, חתם לאחרונה על מזכר הבנות עם ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל באמצעות שיחת ועידה בווידאו. ביקור המשלחת הישראלית באיחוד האמירויות הוא הראשון מסוגו במזרח התיכון, ומגיע במסגרת שיתוף פעולה והגדלת סיכויי ההצלחה וההתפתחות של הכדורגל בשתי המדינות.

"אני מבקש להודות למארחים שלנו ובמיוחד לידידי יו"ר המנהלת, מר עבדאללה נאסר אל ג'ונאיבי, שפתח לנו את ביתו וליבו", אמר כלפון. "אנו פועלים במרץ על מנת לקדם הסכמים שיוכלו לקדם את הכדורגל בשתי המדינות ויתרמו לכינון היחסים בין המדינות. נקיים ב-48 השעות הקרובות פגישות עם חברות מסחריות מהאמירויות כדי לקדם שיתופי פעולה כלכליים".

  • עוד באותו נושא:
  • ארז כלפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully