וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנו פיולי: "אנחנו קבוצה אמיתית, אבל עדיין לא פייבוריטים לאליפות"

מילאן כבר עם ניצחון 8 אחרי 10 מחזורים באיטליה, אך המאמן צינן את ההתלהבות: "נאפולי, אינטר ויובנטוס פייבוריטיות לזכייה באליפות. זלאטן? גם בלעדיו עשינו עבודה טובה"

תקציר: מילאן - סלטיק 2:4/ספורט 1

מילאן לא עוצרת. אמש (ראשון) רשמו הרוסונרי 1:2 בחוץ על סמפדוריה, שהיה לניצחון השמיני שלהם העונה אחרי עשרה מחזורים, כשבשני המשחקים הנוספים שבהם לא ניצחה היא סיימה בתיקו. רק פעם אחת בהיסטוריה מילאן פתחה את העונה באיטליה בצורה טובה יותר אחרי עשרה משחקים: היה זה בעונת 1954/55, אז ניצחה הקבוצה בתשעה מתוך עשרת משחקיה הראשונים.

"אמרתי לשחקנים אחרי הניצחון שיש פה קבוצה אמיתית", התמוגג סטפנו פיולי. "היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו יודעים להסתגל ולהתאים את עצמנו לכל סיטואציה. שיחקנו בלי שלושה שחקנים מאוד חשובים ובכל זאת הצלחנו לנצח".

פרנק קסייה מילאן חוגג. רויטרס
ימשיכו עד הסוף? שחקני מילאן חוגגים/רויטרס

המאמן התייחס להיעדרות של זלאטן איברהימוביץ': "כולם יודעים כמה הוא חשוב וכמה הוא תורם לנו. אנחנו מקווים שהוא יחזור לכר הדשא כמה שיותר מהר, אבל גם בלעדיו עשינו עבודה טובה. כל מי שנמצא על כר הדשא נותן מעצמו הכול וזה בא לידי ביטוי בכל משחק. עם כל הכבוד לכותרות מסביב, אנחנו לא פייבוריטים לזכייה, כי אם נאפולי, אינטר ויובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully