וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: סרחיו פרס התקדם מהמקום האחרון לראשון וניצח בגרנד פרי סאחיר

למרות תאונה שגרמה לו לסגת בתחילת המרוץ עד למקום ה-18, המקסיקני הדהים בבחריין והעניק ניצחון היסטורי לרייסינג פוינט

תמונות המחאה של לואיס המילטון ונהגי פורמולה 1/רויטרס

בהיעדרו של אלוף העולם לואיס המילטון החיובי לקורונה וללא תחרות במרוצי הסיום של העונה, הבמה בגרנד פרי סאחיר (השני ברציפות בבחריין) התפנתה לטובת מנצח ומפתיע ומי שזינק עליה היה סרחיו פרס. הנהג המקסיקני, במרוץ האחרון שלו בקבוצת רייסינג פוינט וללא חוזה לקראת העונה הבאה בפורמולה 1, קפץ מהמקום האחרון לראשון ורשם ניצחון בכורה בקריירה שלו וראשון של הקבוצה.

"אני מקווה שזה לא חלום, כי פנטזתי על הרגע הזה כבר 10 שנים", אמר פרס הנרגש. "אחרי ההקפה הראשונה, חשבתי שהמרוץ נגמר מבחינתי. אבל זה מה שקורה כשלא מוותרים. המזל לא היה לצדנו העונה, אבל הפעם ניצחנו בזכות".

סרחיו פרס נהג קבוצת רייסינג פוינט, פורמולה 1. רויטרס
אולי המרוץ הזה יסדר לו חוזה? סרחיו פרס/רויטרס

פרס זינק מהמקום השלישי, אחרי צמד נהגי מרצדס (ואלטרי בוטאס וג'ורג' ראסל שמילא את מקומו של המילטון), אבל הסתחרר בתאונה בהקפה הראשונה שהוציאה מהמרוץ את מקס ורשטאפן מרד בול ושארל לקלר מפרארי. המקסיקני חזר מהמקום ה-18 והאחרון, ואיכשהו הצליח לבצע קאמבק מזהיר בסגנון המילטון ולעקוף לקראת הסיום את הצרפתי אסטבן אוקון שנותר בדמעות לאחר שהסתפק במקום השני. לאנס סטרול הקנדי השלים יום גדול של רייסינג פוינט ועלה על הפודיום כמדורג שלישי.

ראסל, שכל כך רצה לנצח במרוץ בו החליף את המילטון והוביל ברוב שלבי המרוץ, נעצר בגלל תקר בגלגל וסיים בסופו של דבר במקום התשיעי. הוא לפחות יתנחם בכך שלקח נקודות לראשונה בקריירה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully