וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר טען: "השופט נפל באחידות". גם תורג'מן לא מרוצה: "נשרק פנדל גבולי"

בשני הצדדים באו בטענות לשיפוט אחרי ה-1:1. מאמן חדרה: "נחכה למומנטום הטוב ונצא מזה". מאמן כפר סבא: "מתסכל, יכולנו להשיג פה יותר"

צפו בתקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט 1

הפועל חדרה והפועל כפר סבא נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1, תוצאה אשר השאירה את המארחת במקום האחרון. כמו בהרבה משחקים בליגה הזו בתקופה האחרונה, דווקא השופט שגיא ברמן עמד במרכז העניינים. על סף המחצית ברמן שרק לפנדל לזכות חדרה, אותו כבש אונוריודה אודה. בדקה ה-58 שוב חזינו באירוע שנוי במחלוקת. מייקל אומו ניסה להשתחרר ברחבה והכדור שלו פגע בידו של דיא לבאבידי. ברמן פסק על פנדל, אבל אז הלך לצפות באירוע במסך אחרי קריאה משופט ה-VAR אוראל גרינפלד, ואחרי דקות ארוכות הותיר את ההחלטה שלו לפסוק על פנדל, ממנו כבש לוואגה קיזיטו וגם הוסיף כרטיס אדום ללבאבידי.

השופט שגיא ברמן. ברני ארדוב
עמד במוקד. השופט שגיא ברמן/ברני ארדוב

"מאוד רצינו לנצח, גם עלינו ליתרון, אבל משום מקום קיבלנו אדום ופנדל שמשנה את המשחק", אמר בסיום שרון מימר, מאמנה של הפועל חדרה. "צריך להעריך את השחקנים על העמידה ב-10 שחקנים, שהמשכנו לתקוף ולהגיע למצבים. אנחנו בתקופה שקורים לנו כל הנסים והנפלאות, אבל גם בתקופה הזו הוכחנו שיש כאן קבוצה מאומנת וטובה ששווה לא פחות מאף אחת אחרת בליגה, זה בטוח. השופט היום נפל באחידות, לא הייתה פה אחידות. נעבור גם את זה, לא מתעסקים בזה עכשיו. עברנו משבר לא פשוט עם הקורונה, זה גרר אותנו למקום לא טוב. אבל מי שראה את חדרה עכשיו, ראה קבוצה שנלחמת ולא נשברת. נחכה למומנטום הטוב ונצא מזה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חדרה סיימה ב-1:1 מול הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן הפועל חדרה. ברני ארדוב
"קורים לנו כל הנסים והנפלאות". שרון מימר/ברני ארדוב

עמיר תורג'מן, מאמנה של הפועל כפר סבא: "נשרק פנדל גבולי נגדנו במחצית ראשונה לא טובה. במחצית השנייה, אחרי שהשווינו והיינו ביתרון מספרי, יכולנו גם לנצח. בסך הכול זה מתסכל, יכולנו לעשות יותר מהמשחק הזה. זה לא מספיק, אבל לוקחים נקודה ומסתכלים קדימה. אנחנו עושים את המקסימום, יש גם יריבה שרוצה לקחת נקודות. הליגה ארוכה ואם השחקנים יעשו את העבודה אז נשיג עוד ניצחונות".

המגן טום שלח: "ברור שהתיקו מתסכל, בטח אחרי האדום שהם קיבלו, אבל כל נקודה בליגה הזאת חשובה. אנחנו כבר מסתכלים קדימה. הפנדל? השופט חשב שזו הייתה נגיעה ששווה עבירה, אני עשיתי הכול כדי להימנע מזה. עברתי פציעה לא קלה בכלל, היה קשה לשבת בחוץ וכשחזרתי מצאו אנשים אחרים במקומי. אני שמח שיכולתי לחזור ואני מחבק כל דקה שאני מקבל. כל החיים אני מרגיש שאני צריך להוכיח את עצמי יותר מאחרים, העניין עם הייחוס המשפחתי שלי כבר נגמר מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully