וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם מתמוגגת מהצמד סון את קיין, מוריניו: "חשבו שנחזור ל'נורמאליות'"

קיין רשם בישול שמיני לסון והפך למלך שערי הדרבי מול ארסנל (11): "אנחנו מרגישים אחד את השני ואנחנו בשיא הכושר". מוריניו: "הם בטופ העולמי". וגם: הנתון ההגנתי המדהים של התרנגולים

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 0:2/ספורט 1

האם טוטנהאם בדרך לאליפות (כמעט) היסטורית אחרי 60 שנה? הקבוצה של מוריניו ניצחה 0:2 את ארסנל בדרבי הלונדוני וחזרה לפסגה. הצמד הנפלא סון את קיין כבש ובישל אחד לשני במחצית הראשונה ובמחצית השנייה קיבלנו 45 דקות משעממות שבהן טוטנהאם נשענת על היתרון שלה ונהנית מאוזלת רגלה של יריבתה החלשה. עד כמה מרשימה טוטנהאם העונה? זה היה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ספיגה, כאשר שלושת האחרונים היו מול מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וטוטנהאם.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
בדרך לעוד אליפות באנגליה? מוריניו/רויטרס

הארי קיין, שרשם עוד משחק מצוין והפך למלך שערי הדרבי הזה עם 11 כיבושים, אמר לאחר המשחק: "זה נפלא. אני וסון מרגישים אחד את השני. יכול להיות שאנחנו בשיא שלנו. אנחנו מבינים את המשחק אחד של השני. אנחנו מרוצים מהתוצאה ומהדרך שבה אנחנו מתגוננים".

על משחק ההגנה המצוין של קבוצתו: "הכול מתחבר לנו גם בהגנה. אנחנו עושים הגנה ביחד וגם מתקלים. אני שמח לעשות את זה ולנצח משחקים, זה הכי חשוב".

גם ז'וזה מוריניו, המאמן האגדי של התרנגולים פרגן לצמד קיין את סון: "הם לא רק מבקיעים שערים, הם שחקנים בטופ העולמי. הארי חילץ כדורים מהרחבה שלנו. הם מוציאים את המיטב אחד מהשני. הרבה אנשים חשבו שנאבד נקודות מול ארסנל, צ'לסי וסיטי ונחזור ל"נורמאליות", אבל לא רצינו לחזור ל"נורמאליות". אנחנו כאן בראש הטבלה לעוד שבוע.

עוד בוואלה!

פרמיירליג: טוטנהאם ניצחה 0:2 את ארסנל

לכתבה המלאה
יונג מין סון עם הארי קיין שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
צמד חמד. סון וקיין/רויטרס

המספרים

* הארי קיין בישל כבר שמונה פעמים העונה ליונג מין סון - השילוב הכי מוצלח בפרמיירליג. ובמקום השני (יחד עם עוד שלושה זוגות אחרים): שלושת הבישולים של סון לקיין.

* קיין הפך לשיאן הכובשים היחיד במשחקי הדרבי מול ארסנל, אחרי שהגיע ל-11 שערים והשאיר מאחור את עמנואל אדבאיור ובובי סמית' עם 10 כל אחד.

* השער של קיין הוא ה-250 שלו בקריירה המקצוענית (202 בטוטנהאם, 32 בנבחרת אנגליה, 9 במילוול, 5 בלייטון, 2 בלסטר סיטי).

* זה גם השער הביתי ה-100 שלו במדי טוטנהאם בכל המסגרות.

* טוטנהאם שמרה על שער נקי בשלושת משחקיה האחרונים בפרמיירליג מול יריבות כמו ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully