וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן ניצחה 0:3 את שאלקה ועלתה למקום השני

הקבוצה של פטר בוס ניצלה את התיקו בין באיירן מינכן ללייפציג והיא רחוקה רק נקודה מהפסגה. שטוטגרט ניצחה 1:2 בחוץ את ורדר ברמן

תקציר: ורדר ברמן - שטוטגרט 2:1/ספורט 1

המחזור העשירי בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון שטוטגרט חזרה עם 1:2 ממשחק החוץ שלה מול ורדר ברמן. באייר לברקוזן עלתה למקום השני אחרי 0:3 קל בחוץ על שאלקה נועלת הטבלה.

פטריק שיק שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
עוד ניצחון וכבר מקום שני. פטריק שיק/רויטרס

שאלקה - באייר לברקוזן 3:0

אחרי ה-2:3 על ניס בליגה האירופית, לברקוזן המצוינת חזרה לליגה עם משחק בהזמנה מול נועלת הטבלה והקבוצה היחידה שטרם ניצחה. שאלקה האומללה החזיקה מעמד 10 דקות בלבד עד שמאליק טיאאו הפיני כבש שער עצמי. בדקה ה-67 יוליאן באומגרטלינגר נגח את השני. סטפן סקרזיבסקי היה יכול לצמק כעבור ארבע דקות אך החמיץ פנדל ופטריק שיק העניש עם השלישי (78) בבעיטה מקרוב. לברקוזן ניצלה את התיקו בין באיירן מינכן ללייפציג ועלתה למקום השני, מרחק נקודה בלבד מהפסגה. ושאלקה? היא עמוק במקום האחרון, בדרך הבטוחה לליגה השנייה. עצוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקנה של שטוטגרט סילאס וומאנגיטוקה. Mario Hommes, GettyImages
צמד וצהוב מוצדק ומוזר. סילאס וומאנגיטוקה/GettyImages, Mario Hommes

ורדר ברמן - שטוטגרט 2:1

ניצחון שלישי בלבד העונה לשטוטגרט וראשון אחרי חמישה משחקים. אחרי שהפסידה כצפוי 3:1 לבאיירן מינכן האלופה במחזור הקודם, שטוטגרט נהנתה מפנדל מוצלח של סילאס וומאנגיטוקה כדי לעלות ליתרון ראשון בדקה ה-31. בתוספת הזמן החלוץ הקונגולזי נותר חופשי לגמרי מול שער ריק אחרי טעות של השוער. במקום להבקיע מיד הוא חיכה כמה שניות כאקט של זלזול וכבש לפני שספג צהוב על המהלך הזה. דייבי זלקה רק צימק בנגיחה לאחור ממש לפני שריקת הסיום. הניצחון הזה העלה את האורחים למקום השמיני. ברמן תקועה במקום ה-12 עם יתרון של 4 נקודות בלבד מהקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully