וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: בכר מצפה ל"משחק קשה מאוד" ולא צפוי לערוך שינויים

7.12.2020 / 19:17

מאמן האורחת החמיא לבירם כיאל. אביטן מתלבט בין ג'אבר וברשצקי, שחקן בסכנין: "מאמינים בעצמנו מול כל קבוצה" (שלישי, 20:00, ספורט4)

מחזור 3הסתיים08/12/2020
בני סכנין
    0
    • (5) מנחם
    • (66) שרי
    • (75) חזיזה
    מכבי חיפה
    תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

    בני סכנין

    ניסו אביטן צפוי להמשיך עם אותו הרכב שניצח את מ.ס. אשדוד, אך שוקל לשלב את עטאא ג'אבר בקישור לצד בירם כיאל, שלמרות הפגיעה הפראית של בן והבה בשבת לא מתכוון לוותר על המפגש הראשון שלו עם קבוצת נעוריו. בסכנין מקווים להמשיך במומנטום ואחד השחקנים אמר: "מאמינים בעצמנו מול כל קבוצה. חיפה בכושר נהדר אך אנחנו יכולים לתת פייט גם להם, במיוחד בבית שלנו ולמרות שאין קהל".

    אביטן עצמו אמר לקראת המשחק: "אנחנו בתקופה טובה, אנחנו אוגרים נקודות ומצפה לנו שבוע קשה מול יריבות איכותיות. מכבי חיפה קבוצה מצוינת ומוכיחה את זה מדי שבוע, אבל אנחנו רוצים להמשיך את הרצף החיובי שלנו. המהירות שבירם התאקלם ונכנס לכושר משחק הפתיע אותנו, אנחנו מצפים שימשיך להוביל אותנו".

    עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
    ישוב ל-11. ג'אבר?/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

    מכבי חיפה

    ברק בכר ככל הנראה ימשיך עם הרכב זהה לזה שניצח בקרית שמונה, בתקווה להמשיך במומנטום. "כל הקבוצה מחויבת יותר, טקטית יותר, חוזרים להגנה, יש עזרה מאוד גדולה של השחקנים ומאמץ גדול", אמר היום המאמן הירוק על השיפור בחלק ההגנתי.

    על המפגש מול האקס בירם כיאל אמר בכר: "הוא שחקן מצוין ואנחנו מכבדים אותו מאוד, אבל אנחנו משחקים נגד קבוצה - קבוצה שהשתפרה מאוד. יהיה משחק מאוד קשה, לא פחות ממה שהיה לנו נגד קרית שמונה".

    עוד בוואלה!

    הלחץ יעבוד? משרד הספורט: טימוטי מוזי יערוך טירונות כלל צה"לית

    לכתבה המלאה
    ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
    קרב עיקש. בכר/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * בשני המקרים האחרונים בהם מכבי חיפה התארחה אצל בני סכנין, היא הפסידה 1:0. זה קרה בגביע המדינה בינואר 2019 ובגביע הטוטו לפני כארבעה חודשים.

    * בכלל, ב-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, סכנין ביתרון של 4:7 בניצחונות לצד שתי תוצאות תיקו.

    * שתי הקבוצות מגיעות אחרי שני ניצחונות ללא ספיגה ומחזיקות במאזן זהה בחמשת המשחקים האחרונים: שלושה ניצחונות מול שני הפסדים. אצל שתיהן, חמשת המשחקים המוכרעים הללו הגיעו אחרי תוצאת 2:2.

    * ניקיטה רוקאביציה כבש בכל אחד מ-13 המשחקים האחרונים של מכבי חיפה: 10 שערי ליגה, ארבעה שערים במוקדמות הליגה האירופית ועוד אחד בגביע הטוטו.

    * הרצף שלו בליגה עומד על שמונה משחקים, כך שהוא צריך עוד שלושה כדי להשוות את השיא של ערן זהבי מ-2014. עוד משחק אחד יספיק לו כדי להגיע לשיא הקודם של מוטי קקון מ-1997.

    * בניגוד להפסד בגביע הטוטו, ברק בכר אימן 18 פעמים מול בני סכנין בליגת העל ונותר בלתי מנוצח: 11 ניצחונות ושבע תוצאות תיקו.

    * בירם כיאל כבר עם שני בישולים בשלוש הופעות במדי בני סכנין - אחד יותר מכפי שהיו לו בשתי העונות האחרונות שלו במכבי חיפה, אותה יפגוש לראשונה מאז המעבר לסלטיק ב-2010.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: דוחא

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully