וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: דראפיץ' עושה 5 שינויים, אקולטסה לא יפתח

השחקן חוזר לסגל ב"ש אחרי פציעה בשרירי הבטן, שון גולדברג צפוי לחזור להרכב. עטר, ורד וקריאף יהיו בין החמישה שצפויים לרדת לספסל בבית"ר. ורד: "אנחנו צריכים לעשות בדיוק הפוך ממה שהיה נגד חיפה. אבא שלי אמר לי שאם הוא היה מאמן הוא היה מוציא אותי אחרי 20 דקות"

מחזור 9הסתיים07/12/2020
בית"ר ירושלים
  • שועה (16)
2:1
  • (65, פנדל) ז'וסוואה
  • (70) ז'וסוואה
הפועל באר שבע
הצמד של אלטון אקולטסה במשחק של הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן/ספורט 1

בית"ר ירושלים

מהפכה בהרכב בית"ר לקראת המשחק מחר (שני, 20:45, ערוף הספורט) נגד הפועל באר שבע. על פי התרגול באימון המסכם הצוות המקצועי יערוך חמישה שינויים; אורן ביטון, סנטיאגו אוקמפוס, שלום אדרי, לירן רוטמן ועוזיאל פרדו יפתחו ב-11 על חשבונם של אלירן עטר, עידן ורד, אופיר קריאף, שי קונסטנטין ואורי מגבו. אוראל דגני ואנטואן קונטה תורגלו כבלמים ועלי מוחמד כקשר אחורי אחרון כשלפניו רוטמן ואדרי. מיכאל אוחנה תורגל מאחורי החלוצים ובהתקפה פרדו וירדן שועה.

סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "מהפסדים כאלה אנחנו צריכים לדעת לנתק את עצמנו. אחרי המשחק (נגד חיפה) הרגשנו לא טוב, ואחרי 24 שעות כבר מתכוננים למשחק הבא. בליגה ניצחון אחד יכול להוציא אותנו לדרך חדשה וטובה, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב, מאמינים בזה, אין ספק שיש פה קבוצה מכשרת וטובה, נשפר כמה דברים ונתקדם הלאה. מתחילת העונה סבלנו מפציעות, ניסינו לעשות דברים אחרים, אבל כשיש סגל מלא ותחרות, נהיה קבוצה יותר חזקה".

עידן ורד: "אנחנו צריכים להיות ביחד, לעבוד קשה, גם באימונים וגם במשחקים. עשינו חודש לא טוב. התירוצים על פציעות זה משהו שאני לא אוהב, יש פה סגל מספיק טוב ומספיק עמוק. מזל? המזל הולך עם הטובים. צריך לעשות בדיוק הפוך ממה שהיה נגד חיפה. באופן אישי זה היה המשחק הכי חלש שלי. אבא שלי אמר לי שאם הוא היה מאמן הוא היה מוציא אותי אחרי 20 דקות אפילו. זה אומר הכול. זה היה הפסד כואב, שורף כזה, לא בגלל ההפסד אלא בגלל הדרך, וצריך לעשות הכול אחרת".

צפו: דראפיץ' ועידן ורד מתכוננים לבאר שבע

צפו בעידן ורד ודראפיץ' מדברים לקראת המשחק מול באר שבע/בית"ר ירושלים

הפועל באר שבע

למרות הניסיונות להכשירו, בהפועל באר שבע לא ייקחו סיכון עם אלטון אקולטסה ולא יתנו לו לפתוח מחר מול בית"ר. השחקן יהיה בסגל אחרי כמה משחקים בחוץ בגלל פציעה בשרירי הבטן, אבל לכל היותר יכנס לכמה דקות לקראת הסיום.

בבאר שבע ימשיכו להיעדר מיגל ויטור וג'ונתן אגודלו הפצועים. מי שיחזור להרכב אחרי פציעה קלה הוא שון גולדברג. גם תומר יוספי ואיתמר שבירו צפויים לפתוח. למרות עומס המשחקים שיימשך ויתעצם גם בשבועיים הקרובים בגלל לוח זמנים צפוף במיוחד, בקבוצה מקווים להשיג ניצחון בטדי אבל יודעים שמדובר בתקופה מאוד לחוצה ומרובת פעילות וכשהסגל כה חסר, המשימה הופכת לקשה יותר, מה עוד שבית"ר ירושלים תגיע בעצמה עם הגב אל הקיר ותילחם כדי לנצח.

עוד בוואלה!

אחרי טעויות בהגנה וערב חלש של לויטה, אבוקסיס מבטיח: "נהיה חזקים בארץ"

לכתבה המלאה
אלטון אקולטסה הפועל באר שבע מול הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
חבר אתה חסר. אקולטסה/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח את בית"ר ירושלים בארבעת המפגשים בעונה שעברה (שלוש תוצאות תיקו והפסד), וזה קרה אחרי רצף של 21 משחקי ליגה ללא הפסד מולה.

* אלא שאותו ניצחון של בית"ר בעונה שעברה היה בחוץ. בטדי היא לא ניצחה את באר שבע מאז אפריל 2013 (0:1 של אבי ריקן) ומאז היו לה כבר 12 ניסיונות.

* הפועל באר שבע ללא ניצחון מאז מחזור הפתיחה, ואם נספור גם את הליגה האירופית אז היא נמצאת ברצף של תשעה משחקים ללא ניצחון.

* גם בית"ר ירושלים לא יכולה להתגאות בתוצאות האחרונות שלה, עם נקודה אחת בלבד מתוך 12 האחרונות, בארבעה משחקים בהם לא שמרה על שער נקי.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully