וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: מכבי רמת גן בראש הטבלה, שלשת ניצחון לקרית מוצקין

הקבוצה של אורי קוקיה ניצחה בתום דרמה 71:72 את נתניה ונשארה מושלמת אחרי ארבעה משחקים. שלו לוגשי ניצח לצפוניים את משחק החוץ בחבל מודיעין. ניצחון בכורה לקרית אתא, רמת גן/גבעתיים ניצחה ברמת השרון

דני אבדיה מנצח את סקוט ברוקס בהתערבות/מתוך הטוויטר של וושינגטון

בצל שלושה משחקים שנדחו בשל הקורונה, נערכו הערב (שבת) ארבעה משחקים בליגה הלאומית כשבסיומם נותרה מכבי עירוני רמת גן מושלמת ובראש הטבלה עם ארבעה ניצחונות. מכבי קרית מוצקין השיגה ניצחון בכורה בזכות שלשת ניצחון של שלו לוגשי, וכך גם אליצור קרית אתא שניצחה בהוד השרון. הפועל רמת גן/גבעתיים ניצחה בחוץ את רמת השרון.

אורי קוקיה שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
רמת גן נותרה מושלמת. המאמן אורי קוקיה/מגד גוזני

מכבי עירוני רמת גן - אליצור נתניה 71:72

ללא אייל שולמן הצליחה הקבוצה של אורי קוקיה לשמור על מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים אך לא הרשימה. רמת גן נתקעה ללא נקודות במשך יותר מ-5 דקות בתחילת הרבע השלישי ונתניה השתלטה על המשחק, כשהיא בורחת ליתרון 6 ברבע האחרון. רמת גן הצליחה לחזור לתמונה, וסל ועבירה של דלואן גרהאם, 23 שניות לסיום קבעו את תוצאת המשחק. גרהאם הוליך את קלעי המנצחת עם 16 נקודות, כשלמונטה בירדן מוסיף 14 ושלומי הרוש קולע 11. אצל נתניה בלט הצעיר המצוין איתי מושקוביץ' עם 24 נקודות.

הפועל חבל מודיעין - מכבי קרית מוצקין 101:100

אחרי שלושה הפסדים רצופים מצליחה קרית מוצקין לרשום ניצחון בכורה והיא עושה זאת אחרי הארכה, לחבל מודיעין היה זה הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות. מוצקין פתחה יתרון משמעותי לקראת המחצית, אבל חבל מודיעין חזרה ומהשלב הזה שתי הקבוצות היו צמודות מאוד. לייס דן, שהוליך את המפסידה עם 32 נקודות, החטיא זריקת עונשין ביתרון 98:100 ונתן לקית מוצקין את הצ'אנס לנצח, כששלו לוגשי קובר את שלשת הניצחון סמוך לבאזר של ההארכה. ברנדון רנדולף הוביל את מוצקין עם 24 נקודות ו-9 אסיסטים, לוגשי הצעיר קלע 17.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מתן חרוש מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
רמת גן/גבעתיים עם ניצחון חוץ קשה. מתן חרוש/קובי אליהו

א.ס רמת השרון - הפועל רמת גן/גבעתיים 92:87

אחרי ההפסד הדרמטי במחזור הקודם, הקבוצה של מתן חרוש רשמה הפעם ניצחון דרמטי. נדנדת רבעים משוגעת נגמרה בריצת 19:28 לאורדונים ברבע האחרון והם עולים למאזן של שני ניצחונות מול שני הפסדים. רמת השרון של גיא קנטור רושמת הפסד שלישי ברציפות. המתאזרח דניאל רוזנבאום המושאל מהפועל ירושלים קלע 22 נקודות למנצחת, 29 נקודות ו-10 אסיסטים של ג'קואן לואיס לא עזרו לרמת השרון.

מכבי הוד השרון - אליצור קרית אתא 78:75

זה היה צמוד וקשה, אבל הקבוצה של שרון אברהמי רושמת ניצחון ראשון במשחקה השלישי העונה, הוד השרון יורדת למאזן 2:2, כשהיא מופיעה משחק שני עם זר אחד בלבד. שתי הקבוצות לא הצליחו לברוח יותר מדי לאורך כמעט 40 דקות, כשרק דקות טובות של אתא במאני טיים מאפשרות לה לצאת עם הניצחון. המתאזרח אלייז'ה הירש הצטיין עם 24 נקודות אצל המנצחת, אקסביאר מון והראל דדון קלעו 20 כל אחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully