וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ניצחה, זידאן שחרר לחץ, ויניסיוס הביע תמיכה, אבל מאזן השערים מביך

עודכן לאחרונה: 6.12.2020 / 8:59

מאמן ריאל מדריד אולי הציל את משרתו עם 0:1 מתוק בסביליה: "כשלא הולך, תמיד תהיה ביקורת". וגם: "שער עצמי" שוב מציל את הבלאנקוס, שעלולים להשלים שנה בלי חמישייה לראשונה זה 50 שנה

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 1:1/ספורט 1

המון לחץ השתחרר בריאל מדריד שהשיגה אמש (שבת) ניצחון במגרש קשה מאוד, 0:1 בחוץ על סביליה. ויניסיוס נעזר בבונו שוער סביליה כדי לכבוש את השער המכריע (55), שקירב את האלופה לצמרת הגבוהה.

זינדין זידאן, שמעמדו היה בסכנה אחרי שני ההפסדים האחרונים לשחטאר ואלאבס, התייחס ללחץ שהשתחרר: "יש לי קבוצה עם אופי. לא תמיד זה קל לשחק כל שלושה ימים אבל העומס לא יירגע. כל המשחקים מעכשיו יהיו חשובים. אנחנו צריכים לתקן כמה דברים וכשנתקן אותם, נהיה מאוד תחרותיים ויהיה קשה לנצח אותנו".

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון קטן ומתוק. ויניסיוס חוגג/GettyImages, Fran Santiago

על הביקורת הגדולה שהוא ספג בתקופה האחרונה: "אנחנו יודעים איך זה. כשלא הולך, אז תהיה ביקורת. צריך לחשוב חיובי ולהסתכל קדימה. זה לא הולך להשתנות".

ויניסיוס, כובש שער הניצחון, התייחס למעמד של מאמנו ואמר: "יש לנו ביטחון בזידאן. אנחנו רגועים ובטוחים בעצמנו. יש הרבה לחץ כשאתה משחק בריאל מדריד ואנחנו אוהבים את זה".

"שער הניצחון היה חשוב מאוד בשביל הביטחון שלנו. זה אצטדיון קשה מול יריבה חזקה מאוד. גם במשחקים הקודמים שיחקנו טוב, אך לא כבשנו".

עם זאת, מאזן השערים של ריאל השנה הוא די מטריד. ב-11 משחקי ליגה העונה היא כבשה 17 שערים בלבד (ממוצע של 1.54 שערים למשחק), ובשנת 2020 הבלאנקוס עדיין לא כבשו חמישייה במשחק אחד. הפעם האחרונה שבה ריאל לא כבשה חמישייה במשך שנה שלמה הייתה לפני 50 שנה, ב-1971. גם רשימת הכובשים של הקבוצה ממחיש את הבעיה: ב-16 משחקים העונה (11 בליגה, 5 בליגת האלופות) הכובש המצטיין הוא קרים בנזמה עם 6 שערים. במקום השני, עם שלושה שערים בלבד: סרחיו ראמוס הבלם, פדה ואלוורדה, ויניסיוס ו.... גול עצמי (שאתמול העניק לקבוצה את הניצחון החשוב).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
הרגיע את הלחץ, בינתיים. זידאן/רויטרס

לריאל מדריד מצפים כעת שני משחקים קריטיים להמשך העונה. ביום רביעי היא תארח את בורוסיה מנשנגלאדבך בקרב ישיר על העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות ושלושה ימים לאחר מכן היא תארח את אתלטיקו מדריד לדרבי לוהט שתהיה לו השפעה על מאבק האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully