וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו: "אין מתוק מזה". גיא לוזון: "הוא מלך הערבוביות ברחבה"

מכבי פתח תקוה חגגה ניצחון שלישי רצוף, כובש השער התמוגג: "זה חלום של כל חלוץ". לוזון: "היה לנו ברור ששם המשחק זה סבלנות"

מכבי פתח תקוה השיגה הערב (שבת) ניצחון שלישי רצוף ומתוק במיוחד, 0:1 על בני יהודה משער של תאי בריבו בתוספת הזמן. המלאבסים נהנו מיתרון מספרי החל מהדקה ה-50 בעקבות הרחקה של שי מזור. גיא לוזון הכניס למערכה את שלושת הזרים המאכזבים שלו אבל גם את תאי בריבו, שכאמור הכריע את המשחק הזה והעניק לקבוצתו יתרון של שלוש נקודות בפסגה.

תאי בריבו שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
איזה ניצחון מתוק. תאי בריבו/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

גיא לוזון המאמן המאושר אמר בסיום: "פגשנו קבוצה שידועה במשחק ההגנה ובמשחק המעברים שלה. היה ברור לנו ששם המשחק זה סבלנות ושהם רוצים שנאבד סבלנות והם יעקצו במתפרצת. אני שמח שהסבלנות ניצחה את המשחק. היינו סבלניים, שקטים וידענו שאפשר לנצח בסוף ולא צריך לאבד את הראש. זה לא פשוט לקבוצה צעירה, אני גאה בשחקנים. שמרנו שוב על שער נקי, מול קבוצה שמשחקת על מתפרצות. ניצלנו את היתרון המספרי ב-20 הדקות האחרונות עם כדורי רוחב ובעיטות ממרחק. אסמיר סוליץ' והחבר'ה שנכנסו הוסיפו תחכום למשחק ואני שמח שזה השתלם לנו. תאי בריבו? הוא מלך הערבוביות ואני שמח שהוא כבש".

על הפנדל שלא נשרק: "לא ראיתי כדי להביע דעה בנושא. זה היה רחוק ממני".

על חלון ינואר: "אם נחשוב שצריך לתקן או ללטש את הסגל, אז נעשה את זה. כרגע לא חושבים על זה".

תאי בריבו כובש שער הניצחון אמר בסיום: "אין יותר מתוק מזה. גם נכנסתי כמחליף וגם גול ניצחון בדקה ה-90. זה חלום של כל חלוץ. אין משחק קל בליגה, כל הקבוצות טובות והכול שוויוני. אני שמח שניצחנו, זה הכי חשוב. אני באמת בתקופה טובה, למרות ההחמצה במשחק הקודם. אני מקווה שנישאר במקום הראשון כמה שיותר".

כפיר אדרי מאמן בני יהודה. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
ימשיך על הקווים? כפיר אדרי/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

כפיר אדרי: "במחצית הראשונה עמדנו טוב והם לא הגיעו לשום מצב. אחרי ההרחקה המשחק השתנה, הם שלטו והמשחק היה בחצי שלנו. חיכינו לשריקה וברור שזה מתסכל להפסיד דקה לסיום. אנחנו מנסים לעצור את חוסר היציבות מתחילת העונה, אמרתי לשחקנים שאני לא רוצה שנהפוך לקבוצה ששבוע היא ככה ושבוע ככה. לצערי אנחנו לא מצליחים כרגע, ננסה לייצב את השורות כשיחזרו השחקנים החסרים. לא לזה ציפינו, אבל זה המצב ואיתו נתמודד".

על תפקיד המאמן: "נשב ונחליט מי יהיה האיש שיאמן את הקבוצה. כרגע אין לחץ, הקבוצה מתפקדת ויש מי שעומד על הקווים. לא נקבל החלטה פזיזה. מי שמחליט יודע מה דעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully