וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "היה שיפוט שהוא מעבר לדימיון, זו בדיחה"

5.12.2020 / 17:12

מאמן קרית שמונה זעם אחרי ההפסד למכבי חיפה והתעמת עם דובר הירוקים: "הוא צעק וחגג ליד הספסל שלנו". דודו בזק: "הוא הגיב בצורה ברוטאלית"

צפו בתקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט 1

אכזבה וכעס גדולים מאוד בעירוני קרית שמונה. קובי רפואה רתח מזעם על השיפוט אחרי ההפסד 3:0 למכבי חיפה הערב (שבת) בבית. בנוסף, מאמן קרית שמונה התעמת עם דובר מכבי חיפה בסיום, שלטענתו הגיע להתגרות בספסל של המארחת. רפואה אחרי המשחק: "בא הדובר של מכבי חיפה, עומד ליד הספסל שלנו וצועק 'נתנו להם שלוש חתיכות' והמשיך לצעוק ככה. אמרתי לו שיילך לצד שלו".

דודו בזק מסר בתגובה: "חד משמעית, הדברים שקובי רפואה ייחס לי לא נאמרו על ידי, אין אמת. מה שקרה הוא שירדתי לקראת סוף המשחק לעמדת הראיונות. שחקן שלנו, איהאב אבו אלשיך, עשה פעולה חיובית, עודדתי אותו ולהפתעתי קובי רפואה שכנראה היה נתון בסערת רגשות מהמשחק הגיב בצורה ברוטאלית כלפיי וכלפי המועדון שלי. דברים שאינם הולמים מאמן כדורגל בליגת העל. אני מבין שהיה בסערת רגשות, לא שופט ולא לוקח את זה למקום אישי. מאחל לו בריאות והצלחה".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
כעס מאוד על השיפוט. רפואה/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

על המשחק עצמו אמר רפואה: "היום היה שיפוט שהוא מעבר לדימיון אפילו. מכבי חיפה קבוצה טובה גם בלי שהשופט ייתן לה. 3:0 לא משקף את מה שהיה פה, התפרקנו אחרי השער הראשון. נרים את השחקנים, אנחנו בצמרת ואנחנו קבוצה טובה. היינו במשחק, אני לא מבין את הקטע של הפנדל, הוא נותן לבועט לחכות 10 דקות, אנשים מחכים רבע שעה. אני מתוסכל מאוד מזה. כל מה שנוח לשופטים אז עושים VAR, לא נוח להם אין VAR. גם כשאתה כובש שער, בודקים רבע שעה. זו בדיחה".

קפטן קרית שמונה עידן נחמיאס: "תמיד כואב להפסיד, בטח 3:0 וגם אחרי שער עצמי שלי. זה לא נעים וכואב. יהיה לי קשה הערב, אבל אני ממשיך הלאה. כבר בשבוע הבא יש לנו הפועל באר שבע. צריך לקום מזה ולהגיע רעננים למשחק הבא. אני לא חושב שמשנה אם הרגיש 3:0 או לא הרגיש, זאת התוצאה וככה זה נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully