וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "פתאום יש כושר, יש מנטאליות ויש הכול"

5.12.2020 / 17:09

מאמן מכבי חיפה מרוצה לאחר שקבוצתו ניצחה פעם שנייה ברציפות ועלתה באופן זמני לראש הטבלה: "נשמח 24 שעות ונתכונן לסכנין"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

שביעות רצון נרשמה הערב (שבת) בקרב אנשי ושחקני מכבי חיפה לאחר שהקבוצה הביסה 0:3 בחוץ את עירוני קרית שמונה ושבה למקום הראשון, גם אם באופן זמני עד משחקה של מכבי פתח תקוה. הירוקים רשמו ניצחון שני ברציפות ומשחק שני ללא ספיגה העונה. דולב חזיזה הוכשל ברחבה ושלח את הפנדל פנימה (74) ארבע דקות לאחר מכן כבש עידן נחמיאס חסר המזל שער עצמי וניקיטה רוקאביציה חתם כשכבש בפעם ה-13 ברציפות עבור הקבוצה של ברק בכר.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "הבטחתי לבת שלי ניצחון היום כי יש לה בת מצווה. אמרתי לשחקנים שאם הם לא מנצחים, יש להם עסק איתי. זה היה משחק קשה מול קבוצה טובה, אצלה בבית, מגרש קשה. היה לי חשוב להרגיש את השחקנים בחימום. ידענו שיהיה משחק קשה. המשחק היה יכול להתפתח לכאן ולכאן, אבל היינו טובים יותר, יכולנו לכבוש גם יותר. זה ניצחון שני ברציפות בלי לספוג בפעם השנייה ברציפות. זה חשוב לביטחון, בטח אחרי שני הפסדים. יש לנו כבר ביום שלישי משחק לא פחות קשה מול בני סכנין בחוץ". על הפנדל: "יש רשימה על הלוח של שלושה בועטים. הם החליטו שדולב יבעט וזה בסדר גמור".

לגבי ההרכב שלו: "אי אפשר לדעת, זה תלוי מול מי אתה משחק ומה הכושר של השחקנים. חלק מהשינויים נובעים מכושר של שחקנים או מפציעות. תוך שבועיים פתאום יש כושר, יש מנטאליות ויש הכול, אה? מוזר. אם להיות רציניים, אנחנו עובדים כל הזמן, הצוות עובד וההנהלה נותנת את התנאים הכי טובים. אנחנו רק בתחילת העונה. נשמח 24 שעות ונתחיל להתכונן לסכנין".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
ברק בכר/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

דולב חזיזה: "עשו עליי את הפנדל והייתה לי תחושה שאני אכבוש, אמרתי את זה לניקיטה והוא פרגן לי. אני שמח שזה קרה, אבל בסופו של דבר זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו. בתחילת העונה הייתי לחוץ מאוד וכנראה שדברים קצת השפיעו עליי, אבל כשהמאמן נותן לך ביטחון וכולם עוזרים לך, זה קל יותר בשבילי ואני שמח שאני לוקח על עצמי ואמשיך לקחת על עצמי. קרית שמונה קבוצה חזקה וידענו שיהיה משחק קשה מאוד מול יריבה קשה. אנחנו שמחים עכשיו ויהיה כיף. מכבי חיפה שואפת לנצח בכל משחק ולא משנה איפה ומתי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully