וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת מכבי תל אביב: 5 משחקני קרבאח חיוביים לקורונה

5.12.2020 / 12:27

יריבת הצהובים בליגה האירופית ביום חמישי האחרון הודיעה שחמישה משחקני הקבוצה נדבקו בנגיף. מאמץ בקבוצה להכשיר את אלכסנדר פשיץ' למשחק מול מ.ס. אשדוד בשני, אנריק סבוריט ודן גלזר צפויים לפתוח על חשבון אופיר דוידזאדה ושרן ייני

תקציר: קרבאח - מכבי תל אביב 1:1/ספורט 1

קרבאח האזרית, שפגשה את מכבי תל אביב ביום חמישי האחרון במסגרת המחזור הלפני אחרון בשלב הבתים של הליגה האירופית (1:1), הודיעה היום (שבת) שחמישה משחקני הקבוצה נמצאו חיוביים לקורונה.

"כל שחקני ואנשי המועדון עברו בדיקות קורונה עם החזרה מטורקיה אחרי המשחק מול מכבי תל אביב בליגה האירופית", נמסר בהודעה הרשמית של הקבוצה. "לשמחתנו, רוב אנשי המועדון יצאו שליליים, פרט לחמישה שחקנים: גארה גראייב, אמיל בלאייב, איסמעיל איברהימי, טורל באירמוב וקווין מדינה. הם מצטרפים למהאיר אמרלי ועבאס חוסיינוב שנמצאו חיוביים לנגיף כבר לפני מספר ימים". בעקבות זאת, משחק הליגה של הקבוצה שהיה אמור להיערך מול קבאלה מחר, נדחה למועד לא ידוע.

נכון לעכשיו, הבדיקות המתוכננות לשחקני מכבי תל אביב ייערכו כרגיל בשלישי, יומיים לפני סיבאספור.

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. דני מרון
צפוי לשוב להרכב. סבוריט/דני מרון

מאמץ במכבי תל אביב להכשיר את החלוץ אלכסנדר פשיץ' למשחק מול מ.ס. אשדוד ביום שני. הסרבי לא שותף ב-1:1 מול קרבאח בליגה האירופית בחמישי בגלל מתיחה קלה כדי לא להחמיר את הפציעה הקלה שלו. במכבי תל אביב יבחנו היטב היום ומחר האם פשיץ' כשיר ב-100 אחוז מאחר שהמשחק היותר חשוב בשבוע הקרוב הוא מול סיבאספור ביום חמישי ולמשחק הזה בקבוצה צריכים אותו כשיר ומוכן לגמרי.

ביחס למשחק מול האזרים, צפויים לפחות שני שינויים בהרכב כאשר אנריק סבוריט ודן גלזר יפתחו, ככל הנראה במקום אופיר דוידזאדה ושרן ייני. איתי שכטר ייעדר בגלל הרחקה מהמשחק מול הפועל כפר סבא.

הקבוצה תערוך את האימון הראשון בארץ אחרי האכזבה באצטדיון פתיח טרים שאירח את המשחק מול קרבאח באיסטנבול. השחקנים עדיין סוחבים את התוצאה ואת זה שלא ניצלו את ההפסד של סיבאספור לוויאריאל כדי להבטיח, אם מכבי תל אביב הייתה מנצחת, את הכרטיס לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. "בעטנו בדלי, אבל יש לנו עוד סיכוי טוב והדברים תלויים בנו. אני חושב שכל אחד היה חותם ערב פתיחת הליגה האירופית שנצטרך תיקו ביתי או כמובן ניצחון במחזור האחרון על סיבאספור, כדי לסיים במקום השני", אמר שחקן במכבי תל אביב. "צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה כי אנחנו הבאנו את עצמנו למצב טוב והכול תלוי רק בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully