וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל סוסיאדד איבדה את הפסגה אחרי 0:0 מול אלאבס

עודכן לאחרונה: 6.12.2020 / 23:53

המוליכה ערב המחזור לא הצליחה לכבוש גם מול 10 שחקנים וכעת אתלטיקו מדריד במקום הראשון. 0:0 גם לוויאריאל מול אלצ'ה, ניצחון לבטיס

תקציר: גרנאדה - פ.ס.וו איינדהובן 1:0/ספורט 1

המחזור ה-12 בליגה הספרדית סיפק הערב (ראשון) שינוי בפסגה, כשריאל סוסיאדד הסתפקה ב-0:0 בדרבי הבאסקי מול אלאבס ואיבדה את המקום הראשון לטובת אתלטיקו מדריד שניצחה אתמול. ויאריאל סיימה גם היא ב-0:0 מול אלצ'ה, בטיס ניצחה 0:2 בחוץ את אוסאסונה וגרנאדה חילצה 3:3 דרמטי מווסקה המדורגת אחרונה.

רודריגו בטאגליה שחקן אלאבס מורחק. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
גם ההרחקה של רודריגו בטאגליה לא סייעה לריאל סוסיאדד להשיג הכרעה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אלאבס - ריאל סוסיאדד 0:0

המארחת רשמה 1:1 מול ברצלונה, הפתיעה את ריאל מדריד עם 1:2 בחוץ ועכשיו מנעה גם מריאל סוסיאדד לחזור לפסגה אחרי עוד תיקו (רביעי רצוף בכל המסגרות, שני בליגה). בלי הקפטן מיקל אויארסבאל הפצוע ודויד סילבה שלא היה כשיר לגמרי ונשאר על הספסל, וכשהראש גם במשחק המכריע מול נאפולי בליגה האירופית, האורחת נעצרה חמש פעמים אצל פרננדו פאצ'קו בדרבי הבאסקי ולא ניצלה גם את הרחקתו של רודריגו בטאגליה הארגנטינאי בדקה ה-61. אלאבס עם תיקו שלישי ברציפות בבית וסופרת משחק שישי ללא הפסד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דני פארחו שחקן ויאריאל. אריאל שלום, מערכת וואלה!
חזר להרכב ויאריאל, אך לא הספיק בשביל ניצחון. דני פארחו/מערכת וואלה!, אריאל שלום

ויאריאל - אלצ'ה 0:0

אחרי שהבטיחה את עלייתה מהבית של מכבי תל אביב בליגה האירופית, ויאריאל חזרה לליגה עם משחק נוח על הנייר, אך שמטה שתי נקודות שמנעו ממנה להיצמד לסוסיאדד במקום השני. דני פארחו וג'רארד מורנו חזרו להרכב וגם אלקאסר השתלב כמחליף, אבל הגנת אלצ'ה עמדה בפרץ ואלצ'ה השיגה נקודה טובה מבחינתה.

שינג'י אוקזאקי שחקן ווסקה. Soccrates Images, GettyImages
הגול שלו אמור היה להיות אקורד הסיום. שינג'י אוקזאקי מקפיץ מ-35 מטרים/GettyImages, Soccrates Images

גרנאדה - ווסקה 3:3

מה עוד צריכה ווסקה כדי לנצח? הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה ניצחון העונה בלה ליגה, כבר הוליכה 1:3 על גרנאדה השחוקה והחסרה, שנראתה שבורה לגמרי אחרי יציאה רעה של רוי סילבה והקפצה מ-35 מטרים של שינג'י אוקזאקי בדקה ה-82. אלא שחורחה מולינה הסיט עם הראש פנימה בדקה ה-88, המאמן דייגו מרטינס דחף קדימה כדי להשיג את השוויון והבלם חרמן סאנצ'ס העניק לו אותו עם נגיחה מצוינת בדקה ה-90 אחרי כדור חופשי של קנדי. לפני הדרמה של 10 הדקות האחרונות, מיקל ריקו בנגיחה (21) ובורחה גרסיה בגלישה (49) כבשו לווסקה מול שוויון זמני של לואיס סוארס הקולומביאני (43), ובסופו של דבר תיקו שמיני העונה לנועלת הטבלה.

משחק נוסף

אוסאסונה - בטיס 2:0
לבטיס: בורחה איגלסיאס (76), חואן מירנדה (90+1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully