וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מנור סולומון כבש בליגה במדי שחטאר דונייצק, אלי דסה חיובי לקורונה

עודכן לאחרונה: 5.12.2020 / 22:56

אחרי הגול מול ריאל, הקשר הישראלי חזר לליגה ומצא את הרשת ב-1:5 הביתי מול מינאי. דור חוגי כבש, בישל והשווה שיא מועדון בסט. פולטן, אדמירה של גנדה הדהימה את זלצבורג

תקציר: אנטוורפן - לודוגורץ 1:3, ליאור רפאלוב בישל את השער השני/ספורט 1

אחרי עוד שער מול ריאל מדריד, מנור סולומון השווה הערב (שבת) את מאזנו מהעונה שעברה בליגה האוקראינית, כשהבקיע את השלישי שלו העונה. הקשר הישראלי פתח בהרכב שחטאר דונייצק מול מינאי, ובדקה ה-29 נהנה מבישול של אלן פטריק, משך ימינה ומזווית קשה בצד ימין של הרחבה העלה ל-0:3. סולומון השלים 90 דקות ושחטאר ניצחה בסופו של דבר 1:5, אחרי שני שערים עצמיים ופאננקה למשקוף של האורחת, והיא לפחות זמנית בפסגה בזכות הפרש שערים עדיף על זה של דינמו קייב שעוד לא שיחקה.

* דור חוגי כבש ובישל ב-0:4 של סט. פולטן על ריינדורף אלטאך. החלוץ הישראלי ניצב במקום השני בטבלת הכובשים עם שבעה שערים, אחרי שמצא את הרשת בדקה ה-49 ולפני כן גם הכין שער לאלכסנדר שמידט. חוגי כבר השווה שיא מועדון עם מעורבות ב-10 שערים (שבעה כיבושים ושלושה בישולים). הוא עשה את זה תוך 10 מחזורים, בעוד השיאן הקודם רנה גרטלר נזקק לעונה שלמה (2018/19).

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
כבש גם בליגה. מנור סולומון/רויטרס

* ויטסה הודיעה כי אלי דסה, מגן נבחרת ישראל, נמצא חיובי לקורונה ולא נמצא בסגל למשחק מול זוולה הערב. גם דור ג'אן, שחקנה של פאסוס פריירה הפורטוגלית, הודיע שהוא נדבק בנגיף אחרי שגם נפצע בקרסול.

* ביברס נאתכו שיחק 57 דקות בהרכב פרטיזן בלגרד, שגירדה 0:1 מול צ'וקאריצ'קי בזכות שער של המחליף בן ה-19 ניקולה שטוליץ' בדקה ה-86. פרטיזן במקום השני בליגה הסרבית, עם שש נקודות פחות מהכוכב האדום שטרם שיחקה.

* שבוע אחרי הופעת הבכורה שלו בליגה הסלובקית, אריאל הרוש היה שותף לנקודה ראשונה עם קבוצתו החדשה ניטרה, שסחטה 1:1 בתוספת הזמן בבית מול סניצה בזכות פנדל של מיכאל פאשקו. הרוש, שספג שלישייה במחזור הקודם, מנע שער שני כשיצא עם הראש והרחיק בדקה ה-87. קבוצתו במקום השביעי עם 19 נקודות.

* אופיר מרציאנו שמר על שער נקי בפעם השביעית העונה בליגה הסקוטית, כשהיברניאן ניצחה 0:3 בחוץ את מאת'רוול ועלתה למקום השלישי עם 29 נקודות אחרי 16 משחקים.

* דיא סבע דייק בפנדל השלישי של אל נאסר, שעלתה לרבע גמר הגביע באמירויות עם 2:4 בפנדלים על אל וואחדה, אחרי 0:0 ב-120 דקות.

* ג'וזף גנדה נכנס בדקה ה-90 באחת ההפתעות הגדולות של סוף השבוע באירופה, כשאדמירה ואקר הדהימה עם 0:1 על רד בול זלצבורג משער של רומן קרשבאום (63) והעלתה את מאזנה בליגה האוסטרית לשבע נקודות מתוך 30 אפשריות. זלצבורג עם הפסד שני העונה ועלולה לאבד את הפסגה ללאסק לינץ.

* אלון תורג'מן לא שותף בתבוסה הביתית של אוסטריה וינה 4:0 לשטורם גראץ.

* אנס מחאמיד שיחק 20 דקות כמחליף ב-0:0 של וינטרטור בחוץ מול תון בליגה השנייה בשוויץ.

* ניר לקס שיחק 90 דקות בניצחונה של פטרולול 0:3 על אוניראה סלובוזיה בליגה הרומנית השנייה.

* אמיר עגייב לא נכלל בסגל של אטרומיטוס, שסיימה ב-2:2 ביתי מול אריס סלוניקי בליגה היוונית.

* בוריס קליימן ישב על הספסל של וולוס, שהובסה 4:1 על ידי האלופה אולימפיאקוס במשחק החוץ שלה בליגה היוונית.

* קני סייף שיחק 71 דקות בהפסד של לכיה גדאנסק 2:0 ללגיה ורשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully