וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס דרוך לקראת אשדוד: "מכבדים אותם ומצפים למשחק קשה מאוד"

עודכן לאחרונה: 6.12.2020 / 16:22

פשיץ' חש טוב יותר ויורכב בחוד באצטדיון הי"א (שני, 20:00, ספורט1). המאמן היווני צפוי לחזור למערך של שני בלמים. אוואני יצא שלילי לקורונה ויוכל לשחק באשדוד

מחזור 9הסתיים07/12/2020
מ.ס. אשדוד
  • באיו (20)
  • אזולאי (69)
  • יחזקאל (79)
2:3
  • (53) הרננדז
  • (61) כהן
מכבי תל אביב
תקציר: קרבאח - מכבי תל אביב 1:1/ספורט 1

מ.ס אשדוד

במ.ס. אשדוד שמחו היום לקבל את תוצאות בדיקת הקורונה שערך אתמול (שבת) הבלם האוגנדי טימותי אוואני, שנמצא שלילי ולפיכך יוכל לשחק מול האלופה. השחקן הגיע הבוקר למתקן האימונים אבל לא שותף באימון כיוון שתשובה לבדיקתו טרם הגיעה. לאחר מכן הוא ערך אימון אישי, אחרי שהקבוצה כבר סיימה את האימון הקבוצתי שלה, וצפוי לפתוח מחר מול מכבי תל אביב.

אוואני לא התאמן ביום שישי כיוון שהיה חופש לכל הקבוצה ואתמול לא התאמן כיוון שלא חש בטוב ועבר במקום זאת בדיקת קורונה. רן בן שמעון מאוד מחזיק מהבלם, וכאמור, עשה הכול על מנת שיוכל לשחק מחר. יואב ג'רפי ימשיך בין הקורות בגלל הפציעה של רועי משפתי.

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
חוזר להרכב אחרי שהיה מורחק באירופה. סבוריט/מערכת וואלה!, אריאל שלום

מכבי תל אביב

אחרי הניצחונות של מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה אתמול (שבת), מכבי תל אביב שוב בסוג של לחץ והיא חייבת לאסוף מחר שלוש נקודות באיצטדיון הי"א מול מ.ס. אשדוד כדי להתקרב לצמרת הגבוהה. אלכסנדר פשיץ' חש טוב יותר, שותף באימון אתמול ואמור לפתוח מחר בהרכב. המאמן גאורגיוס דוניס צפוי גם להעלות ב-11 את אנריק סבוריט שלא שיחק מול קרבאח ביום חמישי האחרון בגלל הרחקה ואת דן גלזר שנכנס רק כמחליף בגלל הפציעה ליד עינו. ההערכה היא שמאמן מכבי תל אביב, שוב ישנה מערך ויחזור לקו של ארבעה בהגנה עם שלושה קשרים ושלישייה קדמית. איתי שכטר שהורחק מול הפועל כפר סבא, לא יהיה בסגל.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מכירים את הלו"ז, כל שלושה ימים יש לנו משחק חשוב. מצפה לנו מחר משחק קשה מאוד. חשוב לי שהשחקנים ירגישו טוב אחרי המשחק ולא יספגו פציעות. לאשדוד יש קבוצה טובה, מוכשרת וצעירה. הם מנסים לשחק כדורגל התקפי, יש להם מתפרצות מסוכנות. נתרכז ביריבה שלנו, זה משחק חשוב מאוד בשבילנו בגלל שהפסדנו כמה נקודות בפתיחת העונה. מדובר בקבוצה מפתיעה וטובה, אבל אנחנו מכבדים אותם ומצפים למשחק קשה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
seperator

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: אשדוד

טריוויה

* מ.ס. אשדוד לא ניצחה את מכבי תל אביב בליגה מאז ינואר 2013, כשהבלם יאיא פטי קבע 0:1 ביתי. מאז היו תשעה ניצחונות צהובים ושלוש תוצאות תיקו, כשבחמשת המפגשים האחרונים אשדוד אפילו לא הצליחה לכבוש.

* אשדוד ניצחה (על האפס) בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה, ובנוסף כל 10 משחקי ליגה האחרונים שלה כמארחת הגיעו להכרעה: שישה ניצחונות וארבעה הפסדים.

* מכבי תל אביב ברצף של שלושה ניצחונות והיא היחידה פרט לעירוני קרית שמונה שעדיין לא הפסידה בחוץ העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully