וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 1:2 את סמפדוריה ושברה שיא כיבושים

הרוסונרי הבקיעו משחק 30 (!) ברציפות בליגה ופתחו שוב פער של חמש נקודות בפסגה עם ניצחון חוץ שביעי ברציפות. קסייה וקסטייחו כבשו, אקדל רק צימק. נאפולי הביסה 0:4 את קרוטונה

תקציר: מילאן - סלטיק 2:4/ספורט 1

המחזור העשירי בסרייה A נמשך הערב (ראשון) ועמד בסימן מילאן המוליכה, שניצחה 1:2 אצל סמפדוריה ושמרה על הפער שלה בפסגה. רומא וססואולו נפרדו ב-0:0 ונאפולי עברה אותן עם 0:4 על קרוטונה האחרונה. המשחק בין אודינזה לאטאלנטה נדחה בגלל מצב הדשא.

שחקני מילאן חוגגים עם פרנק קסייה. רויטרס
בדרך לאליפות אחרי עשור? מילאן חוגגת עם פרנק קסייה/רויטרס

סמפדוריה - מילאן 2:1

רק פעמיים בעבר הצליחה מילאן לרשום רצף של שבעה ניצחונות חוץ: ב-1993 עם פאביו קאפלו (תשעה) וב-1964 עם נילס לידהולם (שבעה). אלא שהערב, עדיין ללא זלאטן אבל עם סטפנו פיולי שחזר לעמוד על הקווים אחרי הקורונה, מילאן עשתה זאת והגדילה שוב את הפער בפסגה על פני אינטר, יובנטוס ונאפולי שניצחו גם הן, אך לא הצליחו להלחיץ את הרוסונרי, שקבעו שיא מועדון חדש: 30 מחזורי ליגה רצופים בהם הקבוצה מבקיעה, אחרי השוואת שיא 29 המשחקים מ-1973 בשבוע שעבר.

פרנק קסייה כבש את השער הראשון בדקה ה-45 אחרי נגיעת יד ברחבה של יקוב יאנקטו. סמו קסטייחו נכנס למגרש בדקה ה-76 וכעבור פחות מדקה קבע את ה-0:2 בסיומו של מהלך קבוצתי נאה. אלבין אקדל צימק בדקה ה-83 אחרי טעות של דונארומה, אך סמפדוריה לא הצליחה להימנע מהפסד למוליכה הגאה.

עוד בוואלה!

נאפולי הודיעה על שינוי שם האצטדיון שלה ל"דייגו ארמנדו מראדונה"

לכתבה המלאה
פדרו שחקן רומא מקבל כרטיס אדום. Silvia Lore, GettyImages
הפקיר את חבריו, אבל רומא נמנעה מהפסד. פדרו מורחק/GettyImages, Silvia Lore

רומא - ססואולו 0:0

שמונה ימים אחרי הפסד הבכורה שלה העונה (3:0 בבית מול אינטר), ססואולו שוב לא הצליחה לכבוש בהיעדרו של הסקורר פרנצ'סקו קאפוטו, למרות 50 דקות מול 10 שחקנים. האורחת מעולם לא ניצחה באולימפיקו וקיבלה הזדמנות טובה לעשות את זה אחרי שפדרו הספרדי קיבל צהוב בדקה ה-41. ארבע דקות לאחר מכן, דווקא רומא יצאה למתפרצת ושער של הנריך מחיטריאן נפסל בגלל עבירה של אדין דז'קו, כשמנגד המחליף לוקאש הרסאלין סובב לחיבורים וראה גם את השער שלו נפסל בדקה ה-75 בגלל נבדל. ג'אנמרקו פרארי כמעט כבש בתוספת הזמן, אבל הנגיחה שלו פספסה במעט את המסגרת וססואולו חמישית עם 19 נקודות. רומא שישית עם נקודה פחות.

השופט פדריקו לה פנה מנסה להקפיץ כדור על הדשא המוצף לפני המשחק של אודינזה מול אטאלנטה. Alessandro Sabattini, GettyImages
לא הצליח להקפיץ את הכדור. השופט פדריקו לה פנה/GettyImages, Alessandro Sabattini

אודינזה - אטאלנטה (המשחק נדחה)

כר הדשא המוצף בפריולי גרם לדחיית המשחק ויאפשר לאטאלנטה עוד קצת מנוחה לפני הקרב המכריע שלה באמסטרדם מול אייאקס על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות. אחרי עיכוב של חצי שעה, השופט פדריקו לה פנה חזר למגרש כדי לבחון שוב את מצב הדשא, אבל הבין שאי אפשר לקיים את המשחק והקבוצות הודיעו על דחייתו למועד אחר. אטאלנטה אמורה הייתה להופיע ללא פאפו גומס ויוסיפ איליצ'יץ' שקיבלו מנוחה וללא רובין גוזנס שנמצא חיובי לקורונה.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. Maurizio Lagana, GettyImages
שער ובישול מול האחרונה בטבלה. לורנצו אינסינייה/GettyImages, Maurizio Lagana

קרוטונה - נאפולי 4:0

הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה באיטליה, אירחה את אחת משתי היחידות (לצד בולוניה) שעדיין לא סיימה בתיקו, ושתיהן שמרו על המאזן. קרוטונה שקועה במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד ולא ממש הטרידה את השחקנים של ג'נארו גאטוזו. פיוטר ז'לינסקי השחיל בדקה ה-31 בין הרגליים לשחקן הגנה ומסר ללורנצו אינסינייה, שהטעה את השומר שלו וסובב בימין לחיבורים. יקופו פטריצ'ונה הורחק באדום ישיר בדקה ה-51 ואינסינייה ניצל את זה אחרי שבוע דקות עם בישול נפלא להירווינג לוסאנו המקסיקני. הקשר האחורי דייגו דמה התכבד בשער השלישי עם בעיטה שטוחה אל הרשת בדקה ה-76 והמחליף אנדראה פטאניה חתם בתוספת הזמן. נאפולי במקום השלישי.

משחקים נוספים

ורונה - קליארי 1:1
לוורונה: מתיאה זקאני (21). לקליארי: רזבאן מרין (48)

פארמה - בנבנטו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully