וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: כרם ג'אבר, רותם קלר ואקינשולה אקיניימי יפתחו מול הפועל תל אביב

5.12.2020 / 11:28

אטפלד יעלה עם רביעיית הגנה שטרם שיחקה יחדיו, גם קניקובסקי שחוזר מהרחקה יפתח מול האדומים (שבת, 19:50, ספורט 3)

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 0:4/ספורט 1

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, במכבי נתניה יפגשו הערב (שבת, 19:50, ספורט 3) את הפועל תל אביב בידיעה שמדובר ביריבה שבעצמה נמצאת בתקופה מאוד לחוצה אחרי הפסדים רבים, כך שריימונד אטפלד הבהיר לשחקניו שמצפה להם משחק שבו יצטרכו להשאיר הכול על המגרש כדי לקחת את הנקודות מבלומפילד.

בניגוד למשחקים רבים העונה בהם הלך המאמן עם הרכב כמעט קבוע ובעיקר נשען על קו הגנה שכמעט לא השתנה, הפעם תשחק מכבי נתניה עם ארבעה שחקני הגנה שעדיין לא שיחקו יחד. המגן הימני עידו וייר פצוע, כך שמי שיקבל אמון מחודש בהרכב הוא כרם ג'אבר שהיווה הפתעה מרעננת בעונה שעברה ונעלם העונה. המגן השמאלי זלאטן שחוביץ' מורחק ורותם קלר יפתח בעמדה הזו. במרכז ההגנה העדיף מאמן מכבי נתניה את אקינשולה אקיניימי במקום עמרי גנדלמן כדי להתחיל להכניס לעניינים את הבלם הנורבגי בו תולים בקבוצה תקוות רבות ויש ציפיות גדולות ממנו שטרם התממשו.

אקינשולה אקיניימי, מכבי נתניה. אתר רשמי מכבי נתניה, אתר רשמי
בנתניה תולים בו תקוות. איניימי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי נתניה

גבי קניקובסקי יחזור מהרחקה להרכב ויפתח במקום לאמק בנדה הפצוע. אחרי פתיחה נהדרת של מכבי נתניה ופנטזיה על צמרת הליגה למרות הקיצוץ בתקציב, הקבוצה איבדה שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים וחייבת לחזור לנצח כדי להיות בחלק העליון של הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully