וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב סיבאספור: "נגיע לישראל כדי להביס את מכבי תל אביב ולשמח את העם הטורקי"

דריכות שיא בטורקיה לקראת המשחק בישראל, שיקבע את זהות העולה לשלב הבא בליגה האירופית. אוזטקין: "העם הטורקי סובל מאוד בשנה האחרונה וננסה לעשות לו טוב. לשמחתי יש לנו עוד 90 דקות במפעל ונעשה כל מה שצריך כדי לצאת מישראל עם שלוש הנקודות"

תקציר: קרבאח - מכבי תל אביב 1:1/ספורט 1

לא רק באזרבייג'ן חגגו את הנקודה הראשונה של קרבאח בקמפיין הליגה האירופית, אחרי ה-1:1 מול מכבי תל אביב ביום חמישי. ניצחון היה שולח את הצהובים לשלב 32 האחרונות במפעל השני בחשיבותו ביבשת, אך איבוד שתי הנקודות מול האזרים הותיר סיכוי לסיבאספור הטורקית לחלוף על פני האלופה הישראלית במחזור האחרון, בדרך לשלב הבא. כשנותר עוד מחזור אחד, לצהובים שמונה נקודות בעוד שהטורקים עם שש נקודות. במחזור האחרון הן ייפגשו בישראל כשתיקו יספיק למכבי תל אביב, בעוד שסיבאספור חייבת לנצח.

שחקני סיבאספור חוגגים עם לארי קאיודה. רויטרס
יקוו לחגוג בישראל. שחקני סיבאספור/רויטרס

"ננצח את מכבי תל אביב בישראל", אמר שחקן הכנף הוותיק יאסין אוזטקין לקראת ההתמודדות בחמישי. "אנחנו לא משחקים רק בשביל עצמנו; ניצחון על מכבי תל אביב לא ישמח רק אותנו, אלא גם את כל העם הטורקי".

"עשינו את המקסימום בכל המשחקים בקמפיין, אבל לצערי זה לא הספיק כדי להבטיח עלייה, עדיין", הוסיף אוזטקין. "אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר. לשמחתי יש לנו עוד 90 דקות ואנחנו הולכים לנצח. נעשה כל מה שצריך כדי לצאת מישראל עם שלוש הנקודות. נגיע לישראל כדי להביס ולשמח את טורקיה".

"השנה האחרונה קשה מאוד עבור העם הטורקי", סיכם שחקן הכנף. "נגיף הקורונה פגע בצורה קשה במדינה, אך לא רק בנו אלא גם בכל העולם. אנשים איבדו את העבודה שלהם ואת הבתים שלהם. אני וחבריי לקבוצה ברי מזל שנפלה בחלקנו הזכות להיות שחקני כדורגל. אנחנו משחקים כדורגל ועוד מקבלים על זה כסף. אין לנו שום זכות להתלונן וננסה לשמח את אותם אנשים שתקועים בבתים שלהם וצופים בנו משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully