וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל רמת השרון נותרה מושלמת, ניצחון להפועל ראשון לציון

רמת השרון עם מאזן 0:6 אחרי 33:37 מול בני הרצליה, חולון ניצחה 32:35 את קרית אונו, מכבי ראשון לציון ניצחה ברחובות

איתי סורקיס שחקן הפועל ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
איתי סורקיס/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

המחזור השישי בליגת העל בכדוריד סגר היום (שישי) שבוע נוסף שבו נערכו שלושה מחזורי משחקים, שבמהלכו רק קבוצה אחת נותרה עם מאזן מושלם (רמת השרון - שהעלתה אותו היום לשישה ניצחונות, לאחר ניצחון 33:37 בדרבי השרון בהרצליה). מלבדה, כאמור כבר אין בלתי מנוצחות - הפועל ראשון לציון וחולון שספגו הפסדי בכורה במחזור הקודם, התאוששו היום עם ניצחונות מול נס ציונה (25:30) וקרית אונו (32:35), בהתאמה.

הדרמה של המחזור הגיעה מבירת הנגב, שם מ.כ. באר שבע שכבר הובילה ב-3 שערי יתרון בדקות הסיום סיימה ב-29:29 מול מכבי תל אביב. מכבי ראשון לציון ניצחה ברחובות 28:31, כאשר גאפר חדזימרוביץ' הבקיע 8 שערים בהופעת הבכורה שלו. קרית מוצקין עצרה רצף של ארבעה הפסדים עם 27:32 על דימונה - אחרי שהנציגה מהדרום הוליכה במחצית ביתרון של שלושה שערים. לפיכך, רחובות ודימונה עדיין ללא נקודות, וכבר מפגרות ב-3 ממכבי תל אביב ובאר שבע שמעליהן.

בני הרצליה - א.ס רמת השרון 37:33

רמת השרון רואה הערב 6/6, וגם מקבלת תיאבון ורצון להתחזק - אחרי הארכת חוזהו של מילאן פאבלוביץ' בעונה נוספת, בקבוצה מנהלים מו"מ עם רם טורקניץ', שעשוי לסיים את דרכו בוורברג השבדית ולשוב לשחק בארץ. למשחק עצמו - הרצליה, שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, נעצרה בשלושת המחזורים בשבוע האחרון (שני הפסדים ותיקו). היום היא חסרה את ולדיצה סטויאנוביץ', וזה היה משמעותי עבורה. אלון אוברמן עם 8 שערים מ-9 ניסיונות הוביל את רמת השרון במבקיעים. מילאן פאבלוביץ' וסטפן טרזיץ' הוסיפו 6 כ"א, כאשר עדן ג'ינג'י סיפק משחק מצוין עם 5 שערים ו-7 אסיסטים.

מ.כ. באר שבע - מכבי תל אביב 29:29

השתיים השיגו רק בשבוע האחרון נקודות בכורה (באר שבע עם ניצחון במחזור הרביעי ברחובות, ומכבי תל אביב במחזור החמישי גם כן מול רחובות). באר שבע פספסה הזדמנות מצוינת לנצח, לאחר שהוליכה ברוב דקות המשחק. מי ששינה את המונטום במחצית השנייה היה השוער טל אליוכין. רועי כזום השווה ל-20:20 (40'), והחזיר את מכבי תל אביב מפיגור של 4 שערים. אובינה אני, המקשר הניגרי המצוין (12 שערים), הוביל מהפך - 24:25 (48'). דוראל בן סעדון השווה בשערו, וירדן פרנקו, עמית ויטקובסקי ועוז פגליארי כבר העלו את באר שבע ל-26:29. הפינאלה היה של מכבי עם שערים של איליה מוסיינקו, איתי טורקניץ וירדן יטקבוסקי (5 שערים), שהבקיע את שער השיוויון בדקת הסיום. בב"ש בן סעדון ואיליה סלאדיץ' היו הכובשים המובילים עם 9 שערים.

מ.כ יובלים חולון - הפועל קרית אונו 32:35

חולון חוזרת לעצמה אחרי ההפסד למכבי ראשון לציון. קרית אונו ממשיכה לאבד גובה (השיגה נקודה אחת בשלושת המשחקים האחרונים). חולון הוליכה בדקות הפתיחה, אבל מהלכים נהדרים של עמית גל ואלעד קפון (המבקיע המצטיין עם 7 שערים) הובילו אותה מפיגור 3:1 ליתרון ל-8:9 (18'), כשלמחצית היא ירדה עם טווח ביטחון ממשי של 5 שערים. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי. אביעד בן זימן המצוין הקטין ל-23:21. עמית גל הורחק, יוסיפ קאזיץ' ספג שתי דקות, וחולון ניצלה זאת היטב - עמית ריינסברג צימק, לידור פסו השווה ובן זימן השלים מהפך - 26:27. ריינסברג העלה את היתרון לשני שערים, אבל אונו לא נשברה ואסיסט מצוין של נדב ביטון (6 שערים) לפיליפ אירוביץ' קבע שיוויון 28:28 (52'). זיו קדן שנכנס במחצית השנייה והציג יכולת טובה סיפק עצירה חשובה, וריף כהן העלה ל-29:30 (56'). קדן המשיך להתעלות (7 עצירות בסה"כ ב-41 אחוז), בן זימן (13 שערים), ריף כהן ופסו קבעו 31:34. אבירן יוסף נתן את החותמת האחרונה. לפני המשחק נערך טקס לזכרו של שופט העבר הבינלאומי, ויו"ר איגוד השופטים בעבר אפרים ברנדווין, שהלך לעולמו בשבוע שעבר.

הפועל ראשון לציון - א.כ. נס ציונה 25:30

האדומים התאוששו מהפסד הבכורה ביום שלישי ברמת השרון, עם ניצחון (חמישי) מול נס ציונה, במפגש האחים-מאמנים מימון. הטייגרים מנגד שבים למאזן שלישי של 3:2. המחצית הראשונה הייתה צמודה עד לדקה ה-20, אבל שם הפועל ברחה וירדה להפסקה אחרי שאורון ברגיל עצר פנדל של ערן צרפתי. יתרון 5 השערים נשמר עד לסיום, כאשר המבקיעים הבולטים בהפועל היו דאליבור סוקיץ' עם 7 שערים, עומר אליאס עם 5, וסטפן איליץ' ואיתי סורקיס עם 4 כ"א. בנס ציונה רוי רולו כבש 6, שלומי צייטלר 5, ונמניה סקורוביץ' 4.

עירוני רחובות - מכבי ראשון לציון 31:28

רחובות בצרות עם הפסד חמישי, וללא נקודות. מכבי ראשון לציון מעלה את מאזנה ל-2:4. גאפר חדזמירוביץ' הפיבוט הבוסני ערך את הבכורה בשורות מכבי ראשון לציון, ועשה זאת מצוין עם 8 שערים מ-9 ניסיונות (כשלצידו בלטו בפן ההתקפי ירמי סידי - 6 שערים וקסם עמיאל ודור קלדרון 4 כ"א).

מכבי קרית מוצקין - מכבי דימונה 27:32

מוצקין עצרה רצף של 4 הפסדים, מאז הניצחון במחזור הפתיחה על מכבי תל אביב. דימונה רושמת הפסד חמישי. דימונה הפתיעה במחצית הראשונה, כשירדה להפסקה ביתרון של 3 שערים, אבל מוצקין עם מחצית שנייה מצוינת - ביצעה מהפך ומעלה את מאזנה כאמור ל-4 נקודות.

טבלת ליגת העל בכדוריד אחרי המחזור השישי. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הטבלה אחרי שישה מחזורים/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully