וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "שיחקנו מסודר יותר, חשוב שקיבלנו החלטות טובות בסיום"

3.12.2020 / 23:22

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מדקות הסיום המשופרות בניצחון על הכוכב האדום: "הצגנו הגנה אינטנסיבית ושמרנו על ריכוז. מקווה שניראה טוב יותר בהמשך"

דני אבדיה מדבר לקראת פתיחת העונה של וושינגטון/עריכה: ניר חן

אחרי שלושה הפסדים רצופים ולא מעט כישלונות העונה במשחקים צמודים, מכבי תל אביב עמדה בלחץ הערב (חמישי) והשיגה ניצחון רביעי העונה ביורוליג - 76:81 ביתי על הכוכב האדום בלגרד. אלייז'ה בריאנט היה האיש של הצהובים בדקות הסיום, עם שלוש שלשות קריטיות ו-14 מתוך 17 הנקודות האחרונות של הקבוצה (18 היו לו בסך הכול). סקוטי ווילבקין הוביל את רשימת הקלעים עם 23 נקודות ועומרי כספי רשם דקות ראשונות ביורוליג אחרי כשנה ותרם 4נקודות.

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שלשות קריטיות בדקות האחרונות. אלייז'ה בריאנט/דני מרון

המאמן יאניס ספרופלוס אמר בסיום: "שיחקנו טוב מאוד, שלטנו במשחק ולמרות שהובלנו פעמיים בפער דו-ספרתי הם חזרו. אני חושב שחשוב ששמרנו על ריכוז בסיום ושקיבלנו את ההחלטות הנכונות. שיחקנו הגנה אינטנסיבית בסיום. אני מברך את השחקנים לאור הצורה בה הם שיחקו בסיום, זה לא קל אחרי מה שעברנו במשחקים האחרונים. היום שיחקנו באופן מסודר הרבה יותר, עם שני מובילי כדור ואני מקווה שניראה טוב יותר בהמשך".

מאמן הכוכב האדום סשה אוברדוביץ': "הגיע למכבי לנצח את המשחק, היה לנו את הצ'אנס לנצח, אבל חוסר ריכוז בסוף המשחק ונתנו למכבי את המצבים החופשיים. לא מצאנו את הפתרונות, שילמנו על חוסר הריכוז שלנו. זו עדיין מכבי, אתה מצפה מהם שיעשו דברים מסוימים, לא התמקדתי בהם יותר מדי. האיכות של ווילבקין למצוא את האנשים הפנויים הייתה משמעותית בסיום המשחק. היססנו יותר מדי בהתקפה ומסרנו רק עשרה אסיסטים, זה לא מספיק. היו עליות וירידות במשחק יותר מדי, אני לא יכול להיות מרוצה מההתקפה שלנו. בסוף ווילבקין עשה את ההבדל, כשהוא היה על המגרש משהו טוב קרה למכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully