וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "זה מבאס, רצינו לסיים את סיפור ההעפלה פה"

3.12.2020 / 22:45

אכזבה במכבי תל אביב מפספוס ההזדמנות מול קרבאח: "יש לנו משחק גורלי בשבוע הבא". דוניס: "היינו טובים, יש לנו סיכוי טוב לעלות"

תקציר: קרבאח - מכבי תל אביב 1:1/ספורט 1

משחק על כל הקופה מול סיבאספור - זה מה שמצפה למכבי תל אביב ביום חמישי הבא. אלופת ישראל קיבלה הזדמנות נהדרת להבטיח עלייה לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית כבר הערב (חמישי) אבל הסתפקה ב-1:1 באיסטנבול מול קרבאח האזרית בזמן שסיבאספור הפסידה 1:0 לוויאריאל. כעת לצהובים יש שמונה נקודות במקום השני בבית ט', שתי נקודות יותר מהטורקים שיהיו חייבים ניצחון בעוד שבוע בבלומפילד. תיקו יספיק למכבי תל אביב כדי לצלוח את שלב הבתים בפעם השנייה בתולדותיה (הקודמת הייתה ב-2013/14).

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. AP
"היו לנו הזדמנויות 'להרוג' את המשחק". גאורגיוס דוניס/AP

המאמן גאורגיוס דוניס סיכם: "עשינו משחק טוב באופן כללי. היו לנו הזדמנויות 'להרוג' את המשחק במחצית הראשונה, היינו ממושמעים ונלחמנו. אנחנו צריכים להמשיך כפי ששיחקנו ברוב שלבי המשחק הזה. נילחם בשבוע הבא כדי לעבור שלב. בדקות האחרונות המשחק היה פתוח יותר כי שמענו על היתרון של ויאריאל. היה ניסיון טוב של השחקנים ואני מרוצה מזה, אבל לא מהתוצאה הסופית. יש לנו שחקנים טובים וסיכוי טוב לעבור לשלב הבא".

דור פרץ אמר בסיום: "התחלנו את המשחק בצורה מאוד טובה, בדיוק כמו שרצינו. הגענו להמון מצבים וזה אומר ששיחקנו את הכדורגל שהמאמן מצפה ואנחנו מצפים מעצמנו. לא ניצלנו אותם כמו שרצינו ולכן זו התוצאה. בדקות האחרונות הימרנו על כל הקופה, וברגע שלא הצלחנו זה לא משנה. יש לנו בשבוע הבא משחק גורלי ולפני כן את אשדוד שזה משחק לא פשוט. זה מבאס, רצינו לסיים את ההעפלה פה, אבל זה ספורט. ממשיכים קדימה ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 מול קרבאח, זקוקה לתיקו במחזור הסיום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully