וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שון גולדברג לא יפתח מול סלביה פראג. ז'וזואה חוזר

הקבוצה של אבוקסיס תנסה להפתיע את מוליכת הבית שלה בליגה האירופית (22:00, ספורט 2). דודי טויטו עשוי לפתוח במקום גולדברג, בקבוצה בונים על ז'וזואה וסלליך

תקציר ה-1:3 של הפועל באר שבע על סלביה פראג/ספורט1

הסגל הקצר של הפועל באר שבע ממשיך לסבול מהיעדר רוטציה וכמעט אחרי כל משחק שחקן נוסף של הקבוצה, נכנס לרשימת הפצועים שחקן נוסף. המגן השמאלי שון גולדברג סיים את המשחק מול הפועל חיפה בתחילת השבוע עם חשש שלא יוכל לשחק מול סלביה פראג הערב בליגה האירופית (22:00, ספורט 2). ואכן באימון אמש, הוא לא תורגל כדי לתת לו מנוחה ונראה כי גולדברג יישב על הספסל ובמקומו יפתח דודי טויטו.

שון גולדברג שחקן הפועל באר שבע מול סלביה פראג. דני מרון
יקבל מנוחה על הספסל. שון גולדברג במפגש הקודם עם סלביה/דני מרון

המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לעלות הערב עם ז'וזואה, אחרי שבשני המשחקים האחרונים הוא היה מחוץ לסגל בגלל השעית המועדון. בהפועל באר שבע מחזיקים אצבעות לכך שיסיימו את המשחק ללא פצועים נוספים לפני מפגש הליגה בארץ ביום שני מול בית"ר ירושלים.

בקבוצה מקווים כי סינטאיהו סלליך ימשיך במגמת ההתקדמות שלו וייתן משחק מספיק טוב כדי שהקבוצה תוכל לתת פייט לקבוצה מצוינת, שניצחה את שלושת משחקיה האחרונים בקמפיין מאז אותו הפסד 3:1 בישראל. סלביה מוליכה את בית ג' עם תשע נקודות והקבוצה של אבוקסיס שבמאזנה שלוש נקודות בלבד, חייבת לנצח כדי להישאר בתמונה לפני מחזור הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully