וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א לא עוצרת, פנרבחצ'ה שמה סוף לרצף ההפסדים

עודכן לאחרונה: 4.12.2020 / 0:18

הרוסים עם ניצחון שביעי ברציפות, הפעם 61:80 קליל על אולימפיאקוס האנמית. יאן וסלי (17) הוליך את הטורקים ל-65:73 על זניט

צפו: ברצלונה הפסידה לוולנסיה, שרונאס יאסיקביצ'יוס עשה "ברוגז" עם השחקנים/ספורט 1

המחזור ה-12 ביורוליג יצא היום (חמישי) לדרך עם מספר משחקים מסקרנים. פנרבחצ'ה שמה סוף לרצף של ארבעה הפסדים לאחר שניצחה 65:73 בחוץ את זניט. צסק"א מוסקבה הביסה ללא קושי 61:80 את אולימפיאקוס. פנאתינייקוס הפתיעה את מילאנו עם 77:80 בחוץ, בעוד אלבה ברלין חזרה מולנסיה עם ניצחון מרשים, 92:100.

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה. DeFodi Images, GettyImages
בובי דיקסון ופנרבחצ'ה סוף סוף טעמו ניצחון/GettyImages, DeFodi Images

זניט סנט פטרסבורג - פנרבחצ'ה 73:65

שתי הקבוצות הגיעו במגמות הפוכות למשחק, כשהטורקים ברצף שלילי של ארבעה הפסדים בעוד זניט ניצחה את שלושת משחקיה האחרונים. השחקנים של איגור קוקושקוב פתחו טוב יותר וירדו להפסקה ביתרון דו ספרתי. הרוסים הצליחו להפוך בזכות רבע שלישי אותו ניצחו 8:21, אך משחק נהדר של יאן וסלי (17) ודנילו בארטל שעלה מהספסל (15) השאיר את הניצחון אצל הטורקים, שיקוו שניצחון החוץ המרשים יוציא אותם מהמשבר אליו נקלעו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
צסק"א עם ניצחון שביעי ברציפות. מייק ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

צסק"א מוסקבה - אולימפיאקוס 61:80

לאחר בפתיחה נראה היה שהיוונים הולכים להקשות הערב על צסק"א, ברחו השחקנים של איטודיס ברבע השני והשלישי בדרך לפער דו ספרתי נוח ולניצחון נוסף - השביעי ברציפות במספר של הקבוצה מבירת רוסיה. מייק ג'יימס עלה מהספסל והוליך את קלעי הרוסים עם 16 נקודות, להן הוסיף 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. בצד השני, עוד משחק אנמי בהתקפה לאולימפיאקוס, אשר את קלעיה הוליכו חסן מרטין וגאורגיוס פרינטזיס שקלעו 10 כ"א.

שחקנה של פנאתינייקוס נמניה נדוביץ'. הטוויטר של פנאתינייקוס, אתר רשמי
הוביל את פאו לניצחון חוץ מפתיע במילאנו. נדוביץ'/אתר רשמי, הטוויטר של פנאתינייקוס

מילאנו - פנאתינייקוס 80:77

העונה המשוגעת שעוברת על היורוליג לא פסחה גם על המשחק הזה. מילאנו הגיעה למשחק הבית מול היוונים לאחר רצף נהדר של שלושה ניצחונות, בעוד פנאתינייקוס, שחווה פתיחת עונה רעה ספגה תבוסה משפילה במשחק ההשלמה באמצע השבוע מול וילרבאן. והיום? לפי המחצית הראשונה הכול התנהל בהתאם לציפיות כשהמארחת הוליכה 30:42.

במחצית השנייה היוונים התפוצצו וניצחו אותה 35:50 בדרך ל-77:80 מפתיע מאוד. יואניס פפאפטרו דייק רק פעם אחת מהקו, מה שהשאיר לקייל היינץ הזדמנות לנסות להשוות בשלשת התאבדות, אך הוא החטיא ומילאנו הפסידה. נמניה נדוביץ' (16) הוליך את קלעי המנצחת שהעלתה את מאזן הניצחונות שלה לארבעה.

תקציר: פואנלברדה - ברצלונה 72:85. האתר הרשמי של אלבה ברלין, אתר רשמי
אלבה עם ניצחון חוץ נוסף. גריינג'ר מול רול/אתר רשמי, האתר הרשמי של אלבה ברלין

ולנסיה - אלבה ברלין 100:92

שתי הקבוצות הגיעו למשחק עם מאזנים הפוכים, כשהמארחת מהצמרת ניצחה שבעה משחקים והפסידה שלושה, בעוד אלבה ברלין הפסידה שבעה פעמים. מי שלא ידע על המאזנים של שתי הקבוצות לפני, לא יכול היה להבדיל הערב בין קבוצת הצמרת לזו שבמאזן שלילי, כשאלבה ברלין שלטה במשחק מהג'אמפ בול הראשון והוליכה כבר ב-18 הפרש. המארחת הצליחה לצמצם מעט את הפער ברבע אחרון של גארבג' טיים, אך זה לא מנע ממנה הפסד רביעי העונה. ג'ייסון גריינג'ר הוליך את קלעי המנצחת עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully