וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב גולדשטיין עבר פוליגרף, מכבי נתניה דורשת להשעות את בן אברהם

2.12.2020 / 13:14

מנכ"ל המועדון נבדק לאחר שבנתניה טענו לעיוות של דו"ח המשחק נגד עירוני קרית שמונה: "אירוע שחייב להדליק זרקור עוצמתי"

תקציר: השער של דיא סבע במשחק של אל/מתוך טוויטר

מנ"כל מכבי נתניה, ניב גולדשטיין, עבר בדיקת פוליגרף שכביכול מוכיחה חוסר אמינות בדו"ח שכתב השופט שלומי בן אברהם אחרי המשחק נגד עירוני קרית שמונה. מכבי נתניה הוציאה הודעה רשמית בנושא וגם פרסמה תמונות של הבדיקה שעבר גולדשטיין.

בהודעה נכתב: "את המחדלים המקצועיים של צוות השיפוט במשחק של מכבי נתניה נגד קרית שמונה ממחזור 8 לעונת 20/21, אנו משאירים למבקר המשחק ולוועדה המקצועית של איגוד השופטים. אנו בעיקר מוטרדים מדו"ח המשחק, אשר נכתב לא בדופק מואץ ובוודאי לא תחת לחץ. דו"ח שאוטומטית (ללא שום בחינה מאף גורם), גורר העמדה לדין.

"כשלב ראשון, עבר הבוקר מנכ"ל המועדון, ניב גולדשטיין בדיקת פוליגרף באחד מהמשרדים הותיקים והמובילים בתחום. מצורפות תוצאות הבדיקה, אשר מוכיחות בצורה חד משמעית על כשל באמינות הדו"ח. המועדון ימצה את זכויותויו וחובותיו על פי החוק, כולל פנייה לרשויות השונות. המועדון דורש מאיגוד השופטים להשעות את כותבי הדו"ח מכל פעילות, עד אשר תתבהר עננת העשן הסמיך המסתתרת מאחורי כתיבת דו"ח זה. המועדון לא חושד בכשרים, אך האירוע חייב להדליק זרקור עוצמתי על אותם תהליכים, אשר מאפשרים לאחד האדם לחרוץ גורלות, מבלי לתת דין וחשבון לאיש".

ניב גולדשטיין מנכ"ל מכבי נתניה. ברני ארדוב
בינתיים הדיון נדחה. ניב גולדשטיין/ברני ארדוב

עוד לפני ההודעה של מכבי נתניה, נדחה הדיון המשמעתי בעניינם של שחקן מכבי נתניה זלאטן שחוביץ' והמנכ"ל ניב גולדשטיין. המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל הסכימה לדחות את הדיון שהיה אמור להיערך היום (רביעי) בעקבות הדו"ח החריף של בן אברהם.

הבעלים אייל סגל כתב כבר למחרת מכתב חריף לאיגוד השופטים, אותו גם הפיץ לכלי התקשורת. במועדון דרשו במקביל לדחות את הדיון עד להשגת פרטים נוספים והוכחות בעניין הדו"ח של בן אברהם ובו ציטוטים שאמרו לו כביכול שחוביץ' וגולדשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully