וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של מיכאל שומאכר יתחיל להתחרות בפורמולה 1 החל מהעונה הבאה

מיק שומאכר חתם בקבוצת האס וינסה ללכת בדרכו של אביו: "תמיד האמנתי שהחלום הזה יתגשם. אני חייב את הכול להוריי"

צפו בקרב הראווה בין מייק טייסון לרוי ג'ונס ג'וניור/ספורט 1

מיק שומאכר, בנו של נהג המירוצים האגדי מיכאל שומאכר, יתחרה החל מהשנה הבאה בפורמולה 1, כחלק מקבוצת האס (Haas) האמריקנית. מדובר בסגירת מעגל מרגשת עבור משפחת שומאכר ומיק בן ה-21 צייץ: "תמיד האמנתי שהחלום הזה יתגשם. זו תהיה הרגשה נפלאה להתחרות עבור האס בשנה הבאה ואני לא יכול להיות יותר שמח. תודה לכל מי שתמך בי". בנוסף אמר: "אני רוצה לשלוח מכאן את אהבתי להורי, אני חייב להם הכול".

מיק שומאכר, נהג מרוצים גרמני. Peter Fox, GettyImages
שומאכר/GettyImages, Peter Fox

מיכאל שומאכר בן ה-51 נחשב בעיני רבים לגדול נהגי הפורמולה 1 בכל הזמנים והוא עדיין מחזיק בשיאים רבים, כולל הזכיות באליפות (7) אותו הוא חולק עם לואיס המילטון. הגרמני האגדי נפצע בתאונת סקי לפני שבע שנים ונכנס לתרדמת. אחרי כמה חודשים הועבר מבית החולים לשיקום בביתו, אבל מצבו נותר לוט בערפל.

אחיו של שומאכר, ראלף, התחרה בעצמו בפורמולה 1 וכך גם אחיהם החורג, סבסטיאן סטאל. הבן מיק החל סומן כבר לפני שנים רבות, כשהחל להתחרות במירוצי קרטינג ואט אט התקדם מפורמולה 4, לפורמולה 3 ולאחר מכן מכן לפורמולה 2. שומאכר ג'וניור מוליך בבטחה את עונת 2020 בפורמולה 2 והוא צפוי להבטיח את הזכייה באליפות במרוץ האחרון של העונה, שיתקיים בבחריין בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully